שירות חדש בעיריית כפר סבא: מהיום מזמינים תור באתר ומקבלים שירות מבלי להמתין בתור
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

שירות חדש בעיריית כפר סבא: מהיום מזמינים תור באתר ומקבלים שירות מבלי להמתין בתור

10/01/2018
שירות חדש בעיריית כפר סבא: מהיום מזמינים תור באתר ומקבלים שירות מבלי להמתין בתור

כפעימה ראשונה, השירות ניתן באגף הנדסה, באגף הכנסות ובמחלקת גני הילדים


עיריית כפר סבא, בהובלת אגף שירות והסברה, פתחה במהלך פורץ דרך וחדשני, מהיום תושבי העיר בוחרים את השעה והתאריך המתאימים להם לפגישה עם נציג שירות בעירייה. כל תושב המעוניין להיפגש עם נציגים מאגף ההנדסה, אגף ההכנסות או מחלקת גני הילדים, יוכל כעת לקבוע תור לפגישה באמצעות אתר העירייה. ההגעה למערך זימון התורים נעשה באמצעות הקלקה על "זימון תורים" הנמצא במסגרת "שירותים בקליק" באתר, שעם קליטת הבקשה מאשרת את התור שנקבע. כמו כן, בעת ההגעה למשרדי העירייה על התושב להקליד את מספר הטלפון שלו בעמדת זימון התורים.


חשוב לציין כי השירות ניתן כפעימה ראשונה באגף הנדסה, באגף הכנסות ובמחלקת גני הילדים. מטרתו, לייעל את השירותים הניתנים בעירייה, ולאפשר לתושב לבחור את התאריך והשעה המתאימים לו. כמו כן, לסדר את מערך התורים, ולקצר משמעותית את זמן ההמתנה.


בהקשר זה, פתחה העירייה בקמפיין עירוני נרחב לקידום השירות החדש במסגרתו נתלו שלטי חוצות ברחבי העיר, עלה באנר באתר העירוני והופק סרטון ייחודי למהלך.


מערכת זימון התורים מצטרפת לתוכנית 'שירות עם משמעות', שמוביל אגף שירות והסברה בניהולה של צאלה וקסמן גונן- סמנכ"לית שירות וקהילה, ובניהולו של ליאור גפן- מנהל מחלקת השירות, בשנה האחרונה. במסגרת זו נבנתה תכנית אסטרטגית ורחבת היקף לשיפור ולייעול השירות העירוני, והונגשו שירותים רבים באופן דיגיטלי, ביניהם: פנייה למוקד 106 באמצעות מסרון ובפייסבוק העירוני; זמני תקן לכל פעילויות העירייה, סדנאות שירות לעובדים, סקירה ומדדיה של שירותים עירוניים, הכנסת מערכות טכנולוגיות ועוד.


צאלה וקסמן גונן, סמנכ"לית שירות והסברה, "עיריית כפר סבא רואה חשיבות עליונה בייעול השירותים הניתנים בעירייה לרווחת תושבי העיר, ומשקיעה בנושא זה משאבים רבים. בשנים האחרונות קיימת מגמת עלייה בקבלת שירות באופן טלפוני ודיגיטלי במטרה לחסוך זמן יקר. לכן, בשנה האחרונה הנגשנו שירותים רבים באופן אינטרנטי, כששירותים רבים נוספים יכנסו לביצוע בקרוב. אני מזמינה את תושבי העיר להזמין תור לשירות בו הם מעוניינים בקלות, במהירות ובזמן המתאים להם". 


 

הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד