מכרז 36/16 מנהל/ת מחלקת תכנון עיר
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מכרז 36/16 מנהל/ת מחלקת תכנון עיר

             

תאור המשרה: מנהל/ת מחלקת תכנון עיר
היקף משרה:  100% משרה
דרגת המשרה: שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים/ הסכם קיבוצי מהנדסים
כפיפות : מהנדסת העיר


תיאור התפקיד:
• ניהול תחום התכנון בעיר על מרכיביו השונים (אדריכלות ובינוי עיר, נוף, תנועה ותשתיות).
• ייזום, הובלה, קידום ובקרה של תכנון עירוני בנושאים שונים תוכניות מתאר, תוכניות מפורטות, תוכניות אב, תוכניות התחדשות עירונית, עיצוב ובינוי עירוני, שימור ושחזור מבנים ואתרים וכו'.
• הכנה, ריכוז ועדכון הנחיות עבור עורכי בקשות להיתרי בנייה כולל בנייה ירוקה, תמ"א 38, פינוי בינוי וכו'.
• ייצוג שוטף של מהנדס העיר והוועדה המקומית בפני הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, ומוסדות תכנון אחרים כגון : משרדי ממשלה, בתי משפט, ועדות ערר ועוד.
• טיפול שוטף בהליך הסטטוטורי של תוכניות בניין עיר, תוכניות לצרכי רישום, תוכניות איחוד חלוקה וכדו', לרבות ניהול דיוני הוועדה המקומית בנושאים אלה.
• מידע תכנוני: מתן מידע כללי ומפורט, כחלק מהליך הוצאת היתרי בנייה, לרבות מתן חוות דעת אדריכליות תומכות. אחריות על הליכי שיפור השירות וייעול מתן המידע.
• ליווי פרויקטים עירוניים כולל מתן הנחיות תכנון וליווי מקצועי של צוותי המתכננים.
• מתן אישורים לתוכניות הפיתוח במסגרת היתרי הבנייה ופרויקטים עירוניים.
• מילוי מטלות נוספות על פי הוראות מהנדס העיר, במסגרת התפקיד.

דרישות התפקיד:
השכלה: 
בעל/ת תואר באדריכלות, יתרון לתואר שני בתכנון ערים
רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים

ניסיון מקצועי : 
• ניסיון מקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחום אדריכלות ותכנון ובינוי ערים, ליווי וקידום פרויקטים עירוניים.
• ניסיון בניהול וארגון צוות עובדים.
• ניסיון עבודה בתחום המוניציפאלי – יתרון.
• הכרה ובקיאות בחוק התכנון והבנייה, התשכ"ה – 1965, והתקנות על פיו, לרבות ניסיון בקידום הליכים סטטוטוריים.
• בקיאות, יוזמה וכושר שיפוט במסגרת התפקידים הנכללים במשרה.
• יכולת וניסיון ייצוגי בפני גורמים חיצוניים (ועדות תכנון, משרדי ממשלה וכו').
• ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל מערכות מקצועיות.

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, יזמה ומעוף, יצירתיות וחדשות, קפדנות ודייקנות בביצוע,  הבנה, תפיסה וכושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולות ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת פתרון בעיות, יחסי אנוש טובים, נשיאה באחריות, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, כושר ניהול מו"מ, יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.

דרישות מיוחדות:
שליטה ביישומי OFFICE, אוטו קד, תלת מימד, מבא"ת.

כללי
1. יודגש כי כל דרישות התפקיד, כפי שפורטו לעיל, מהוות דרישות סף לשם השתתפות במכרז.

2. וועדת הבחינה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל, לרבות קיומם של תארים אקדמים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, ותק בתחום וכיו"ב.

3. שאלון להגשת מועמדות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש בעירייה, רח' ויצמן 135, כפר-סבא, ולהחזירו לא יאוחר מתאריך 3.7.2016 בשעה 12:30, בצירוף כל התעודות, ההמלצות והמסמכים הרלוונטיים. 
ההגשה תתבצע באמצעות מעטפה סגורה, ולא מזוהה, בציון מספר המכרז על גבי 
 המעטפה. עיריית כפר-סבא שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת  מועמדות למשרה האמורה.

4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים שאינם עומדים בתנאי מכרז זה, וכן, לראיין באופן אישי את המועמדים, או חלק מהם. במקרה של ריבוי מועמדים, רשאית העירייה לבחור חלק מהם על יסוד המסמכים שהוגשו ו/או על יסוד ראיון מוקדם, והם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

5. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדרוש מן המועמדים ו/או חלקם, לעבור מבחני התאמה וזאת בהתאם לשיקול דעתה של ועדת הבחינה.

נוסח מלא של המכרז ושאלון הגשת מועמדות, גם באתר האינטרנט של העירייה  www.kfar-saba.muni.il .
המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).

 

      יהודה בן-חמו
        ראש העיר

 

 

הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד