מכרז משולב 51-55/17 - מנהל/ת תחזוקה וניקיון בבי"ס מעל 20 כיתות ( מנהל משק)
דלג על הודעות לתושב
הודעות לתושב
עצור

הודעות לתושב

לכל ההודעות
דלג על לוח אירועים
לוח אירועים

אירועי היום

אבגדהוש
לכל אירועי החודש

מכרז משולב 51-55/17 - מנהל/ת תחזוקה וניקיון בבי"ס מעל 20 כיתות ( מנהל משק)


תואר המשרה: מנהל/ת תחזוקה וניקיון בבי"ס מעל 20 כיתות ( מנהל משק) - (5 משרות)
דירוג ודרגה :  6-8 בדירוג המינהלי   
היקף משרה:  100% משרה , 42.5 ש"ש
כפיפות ניהולית ישירה: מנהל/ת בית הספר
כפיפות מקצועית: מנהל מחלקת תחזוקת מבנים

תיאור התפקיד:
• ביצוע אחזקה שוטפת ותחזוקה מונעת של מבנה בית-הספר, בהתאם להוראות השונות של המנחה המקצועי, מנהל מחלקת תחזוקת מבנים ומנהל בית הספר.
• אחריות ופיקוח על הציוד ושמירתו, איתור תקלות ותיקונן או הזמנת בעלי מקצוע לפי הצורך ועפ"י הנהלים.
• אחריות על תקינות המערכות החשמליות בבית הספר, לרבות: מערכת צלצולים, מערכת כריזה, ציוד אורקולי, מזגנים ותאורה. ניהול קשר שוטף עם מחלקת חשמל ומחלקת ביטחון.
• פיקוח ומעקב על עבודת הקבלנים וחלוקת משימות לאנשי הניקיון, גם בעבודות המבוצעות בחופשות, כולל חתימה על הדוח החודשי. אחריות על ניהול יומן עבודה, למעקב אחר עבודות הקבלנים.
• אחריות על שכפולים וצילומים, עפ"י הוראות מנהל בית הספר.
•  סריקת בוקר, על-מנת לעמוד בהנחיות משרד החינוך ובמטרה לאתר תקלות הדורשות תיקון מיידי. ניהול קשר שוטף עם מחלקת הביטחון בהתאם לצורך.
• ניהול מחסן הציוד הבית-ספרי וניהול המלאי, כולל סימון כל הציוד בחותמת עירייה ושם בית-הספר.
• רכישת מוצרים ומצרכים ומילוי שליחויות עפ"י צורכי בית-הספר (יש לתכנן את השליחויות בצורה יעילה ובתיאום עם מנהל בית-הספר), כולל: דואר, בנק, עירייה וכדו'.
• אחריות על גינת בית-הספר וניהול קשר שוטף עם מחלקת גנים ונוף.
• פתיחת בית הספר ואחריות על סגירתו (שערים, דלתות וחלונות בכיתות וחדרי שירות), כולל מערכת האזעקה, מיזוג ותאורה.

דרישות התפקיד:

 

השכלה:
-  12 שנות לימוד - יתרון
- בוגר קורס אחזקת מבנים - יתרון
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב -יתרון
- הכרת תכנות אופיס - יתרון

 ניסיון מקצועי : 
- ניסיון בעבודות תחזוקה - יתרון
- ניסיון בניהול צוות עובדי ניקיון- יתרון

דרישות נוספות:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות ככל שנדרש
- מועמדים מתאימים ידרשו  להציג אישור היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2001.

• המשרות מאוישות ע"י מ"מ

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, נשיאה באחריות, כושר טיפול במספר נושאים במקביל, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, שירותיות, כושר ניהול מו"מ ויכולת ייצוג בפני גורמים חיצוניים, יכולת עבודה תחת לחץ, נכונות לעבודה מאומצת בשעות נוספות ובלתי שגרתיות, יחסי אנוש טובים מאוד . ידע טכני רחב ויכולת ביצוע תיקונים.

כללי
1. שאלון להגשת מועמדות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש בעירייה, רח' ויצמן 135, כפר-סבא, ולהחזירו למשאבי אנוש לא יאוחר מתאריך 30.7.2017 בשעה 12:30, בצירוף כל התעודות, ההמלצות והמסמכים הרלוונטיים. ההגשה תתבצע באמצעות מעטפה סגורה, ולא מזוהה, בציון מספר המכרז על גבי המעטפה.
עיריית כפר-סבא שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות  למשרה האמורה.

 2. הצעות של מועמדים שתתקבלנה ללא הפרטים ו/או המסמכים כנדרש ו/או לאחר   המועד הנקוב לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת הבחינה.

3. עיריית כפר-סבא אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה  להפסיק בכל עת או שלב את הליכיו של מכרז זה.

4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדרוש מן המועמדים ו/או חלקם, לעבור מבחני  התאמה וזאת בהתאם לשיקול דעתה של ועדת הבחינה.

נוסח מלא של המכרז ושאלון הגשת מועמדות, גם באתר האינטרנט של העירייה  www.kfar-saba.muni.il .
המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).


          בברכה,

           יהודה בן-חמו
           ראש העיר


הדפסשלח לחבר
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
דלג לתוכן העמוד