מכרז 45/17 - תברואן/ית ומפקח/ת רישוי עסקים
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מכרז 45/17 - תברואן/ית ומפקח/ת רישוי עסקים


תאור המשרה: תברואן/ית ומפקח/ת רישוי עסקים
היקף משרה:  100% משרה, 42.5 שעות שבועיות
דרגת המשרה: 36-39 דירוג המח"ר / דירוג הנדסאים / דירוג מהנדסים / לפי טבלת שכר מהנדסים/ הנדסאים של משרד האוצר
כפיפות : סגנית מנהלת אגף הנדסה לרישוי ופיקוח

תיאור התפקיד:
תברואה:
• פיקוח תברואי על בתי עסק בתחום הרשות המקומית.
• מתן חוות דעת מקצועית בתחום התברואי בנוגע לרישיונות עסק (לגבי עסקים המחויבים ברישוי).
פיקוח רישוי עסקים:
פיקוח ואכיפת יישום של החקיקה הרלוונטית בתחום רישוי עסקים:
- בדיקה וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים
- בקרת עמידת העסק  בדרישות ובהוראות הדין הקיים
- אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים
- תיעוד פעילות הפיקוח
• כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י סגנית מנהלת אגף הנדסה הסביבה לרישוי ופיקוח.

דרישות התפקיד:
השכלה: 
- 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה - חובה
- תעודת אחראי תברואה וסביבה (תברואן) שהנפיק מוסד מוכר
או – תעודת רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים, במדור הנדסת הסביבה
או – תעודת רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים, יחד עם תעודה שהנפיק מוסד מוכר לאחר סיום בהצלחה של תכנית לימודי השלמה
או- תואר ראשון לפחות ממוסד להשכלה גבוהה, יחד עם תעודה שהנפיק מוסד מוכר לאחר סיום בהצלחה של תכנית לימודי השלמה
או – תעודת רישום בפנקס המהנדסים, במדור הנדסה – איכות הסביבה שבענף הנדסה אזרחית
• המפקח יחויב לסיים בהצלחה קורס רישוי עסקים שלבים א' וב', לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו.

ניסיון מקצועי : 
- ניסיון מקצועי של שנה אחת לפחות בתחומים הבאים: מזון, תברואה ואיכות הסביבה
דרישות נוספות:
- הכרות עם יישומי ה- OFFICE
- רישיון נהיגה בתוקף
- היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, נשיאה באחריות, כושר טיפול במספר נושאים במקביל, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, שירותיות, כושר ניהול מו"מ ויכולת ייצוג בפני גורמים חיצוניים, יכולת עבודה תחת לחץ, נכונות לעבודה מאומצת בשעות נוספות ובלתי שגרתיות, יחסי אנוש טובים מאוד .

כללי
1. יודגש כי כל דרישות התפקיד, כפי שפורטו לעיל, מהוות דרישות סף לשם השתתפות במכרז.

2. וועדת הבחינה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל, לרבות קיומם של תארים אקדמים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, ותק בתחום וכיו"ב.

3. שאלון להגשת מועמדות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש בעירייה, רח' ויצמן 135, כפר-סבא, ולהחזירו לא יאוחר מתאריך 30.7.2017 בשעה 12:30, בצירוף כל התעודות, ההמלצות והמסמכים הרלוונטיים.
ההגשה תתבצע באמצעות מעטפה סגורה, ולא מזוהה, בציון מספר המכרז על גבי המעטפה. עיריית כפר-סבא שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת  מועמדות למשרה האמורה.

4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים שאינם עומדים בתנאי מכרז זה, וכן, לראיין באופן אישי את המועמדים, או חלק מהם. במקרה של ריבוי מועמדים, רשאית העירייה לבחור חלק מהם על יסוד המסמכים שהוגשו ו/או על יסוד ראיון מוקדם, והם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

5. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדרוש מן המועמדים ו/או חלקם, לעבור מבחני התאמה וזאת בהתאם לשיקול דעתה של ועדת הבחינה.

נוסח מלא של המכרז ושאלון הגשת מועמדות, גם באתר האינטרנט של העירייה  www.kfar-saba.muni.il .
המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).


      צביקה צרפתי
    סגן ומ"מ ראש העיר

 

 

 

הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד