מכרז משולב 88/17 - עו"ס מנהל מרכז שרות משלים למשפחות מיוחדות (משפחות להם ילדים עם מוגבלויות)
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מכרז משולב 88/17 - עו"ס מנהל מרכז שרות משלים למשפחות מיוחדות (משפחות להם ילדים עם מוגבלויות)

 
תיאור המשרה: עו"ס מנהל/ת מרכז למשפחות מיוחדות- שרות משלים (משפחות להם ילד עם מוגבלות)
דירוג משרה:  ט' – ז' בדירוג עו"ס
היקף משרה: 100% משרה, 39 ש"ש,  5 ימים בשבוע.
כפיפות: מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות

תיאור התפקיד:
- ניהול מרכז השרות המשלים, בהתאם למדיניות ונהלי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
- ביצוע מיפוי כולל צרכים ומאפיינים של משפחות וילדים, לרבות מיפוי כולל של שירותים ומענים קיימים, עמותות  

   וארגונים וקבוצות פעילים.
- איתור משפחות לילדים עם מוגבלות ועידודן להשתתפות בפעילויות השרות.
- איתור הורים לקבוצת מנהיגות יישובית, ליווים והכשרתם.
- רתימת שותפים רלוונטיים (מתוך הרשות ומחוצה לה) לפיתוח המרכז ולהפעלתו
- הקמה, הפעלה וניהול של ועדות הביצוע וההגוי בשיתוף המפקח המוביל.
- ניהול וליווי רכז המתנדבים.
- בניית תכנית העבודה השנתית של השירות ויישומו
- כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות

 

דרישות המשרה:


השכלה:
- בעל/ת תואר ראשון בעבודה סוציאלית המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
- תעודת רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
- תינתן עדיפות לעובדים סוציאליים בעלי השכלה וניסיון בתחום העבודה הקהילתית ו/או תחום מוגבלויות וכן הכרות עם עבודת רשות מקומית.
- מנהל/ת המרכז יחויב לצאת לקורס מקצועי על פי דרישות משרד הרווחה.

ניסיון מקצועי:
- ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה סוציאלית עם בני נוער או צעירים או משפחות צעירות
- ניסיון מוכח בעבודה עם אוכלוסייה בעלת מוגבלויות
- יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות

 דרישות מיוחדות:
- היכרות עם מערכות ממוחשבות ורשתות חברתיות
- יכולת ניהול והובלה ארגונית, מובנית ושיטתית: הובלת הצוות ופיתוחו, גיוס משאבים וניהול תקציב
   - יכולת ניהול בשותפות עם הורים, פעילים ומתנדבים
   - שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE

• המועמד/ת נדרש לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד. מועמד/ת שלא יצרף תיעוד כאמור תיפסל מועמדותו על הסף.

כישורים אישיים
חריצות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, יוזמה, יצירתיות בעבודה, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, רב משימתיות ועבודה תחת לחץ, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, שירותיות,  ויחסי אנוש ברמה גבוהה.

כללי
1. שאלון להגשת מועמדות ניתן לקבל באגף משאבי אנוש בעירייה, רח' ויצמן 135, כפר-סבא, ולהחזירו לא יאוחר מתאריך 5.11.2017 בשעה 12:30, בצירוף כל התעודות, ההמלצות והמסמכים הרלוונטיים. ההגשה תתבצע באמצעות מעטפה סגורה, ולא מזוהה, בציון מספר המכרז על גבי המעטפה.
 עיריית כפר-סבא שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות  למשרה האמורה.
2. הצעות של מועמדים שתתקבלנה ללא הפרטים ו/או המסמכים כנדרש ו/או לאחר   המועד הנקוב לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת הבחינה.
3. עיריית כפר-סבא אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה  להפסיק בכל עת או שלב את הליכיו של מכרז זה.
4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים שאינם עומדים בתנאי  מכרז זה, וכן, לראיין באופן אישי את המועמדים, או חלק מהם. במקרה של ריבוי מועמדים, רשאית העירייה לבחור חלק מהם על יסוד המסמכים שהוגשו ו/או על יסוד ראיון מוקדם, והם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.
5. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדרוש מן המועמדים ו/או חלקם, לעבור מבחני  התאמה וזאת בהתאם לשיקול דעתה של ועדת הבחינה.

 

המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).
  


                 צביקה צרפתי
             סגן ומ"מ ראש העיר


הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד