הראשונים בישראל: עובדים עם צרכים מיוחדים יתפעלו מוקד לתושב
דלג על לוח אירועים
לוח אירועים

אירועי היום

אבגדהוש
לכל אירועי החודש

הראשונים בישראל: עובדים עם צרכים מיוחדים יתפעלו מוקד לתושב

7/11/2016
הראשונים בישראל: עובדים עם צרכים מיוחדים יתפעלו מוקד לתושב (הגדל תמונה)

עיריית כפר סבא הינה העיר הראשונה בישראל שמשתפת פעולה עם חברת "כל יכול" המעסיקה אנשים עם מוגבלויות.

  • "Call יכול״ היא חברה ראשונה מסוגה בעולם המתמחה בהקמת מוקדים טלפונים בשיטת מיקור חוץ (Outsourcing).
  • רוב עובדי החברה הינם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות.
  • הצלחת הפרויקט תביא לשמירה על איכות הסביבה, צמצום בכספי ציבור וסיוע לקהילת אנשים עם מוגבלויות.

עיריית כפר סבא באמצעות אגף הארנונה, החלה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל במסגרתו, אנשים עם צרכים מיוחדים מחברת "כל יכול", יוצרים קשר טלפוני עם תושבי העיר במטרה לאסוף את כתובת המייל שלהם ולהעבירם לשיטת קבלת שובר הארנונה מאמצעי פיסי (דואר רגיל) לדיוור אלקטרוני.


בכך הופכת כפר סבא להיות הגוף המוניציפאלי הראשון שמשתף פעולה חברתי ראשון מסוגו בישראל.״call יכול״ היא חברה ראשונה מסוגה בעולם, המתמחה בהקמת מוקדים טלפונים בשיטת מיקור חוץ (Outsourcing), רוב עובדיה הם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות ומוגדרים כמעסיק הגדול ביותר של אנשים עם מוגבלויות בשוק החופשי בישראל ובעולם.


היתרונות בשליחת שובר במייל באמצעות כתובת אלקטרונית הינם רבים, מחד קבלת השובר ותשלומו באמצעות מייל ידידותי לסביבה, חוסך בנייר ובמשאבים, חוסך כספי ציבור ומאידך מאפשר העסקתם של עובדים עם מוגבלויות ומאפשר להם תעסוקה. 
כמו כן, התושב מקבל את השובר מידית למייל האישי ללא המתנה וללא עיכוב בקבלת דואר, מאפשר מעקב אחר החשבוניות בקלות ובנוחות, התושב יכול לשמור את השוברים בארכיון דיגיטלי במחשב האישי בתיקיית שוברים. המהלך אף שומר על סביבה "ירוקה"- עצים רבים ימשיכו "לחיות" עוד שנים רבות, וכאחת הערים הירוקות בישראל, אנו חייבים להיות הראשונים ולהוות דוגמא להקמה וניהול פרויקט שכזה. מעבר ליתרונות ולתועלות בפרויקט עבור העיריה ותושבי העיר, אנחנו שמחים מאד על העובדה שבשל החלטתנו בדבר שיתוף הפעולה, עובדים עם מוגבלות יועסקו בפרויקט ויפלטו ממעגל האבטלה.


החברה מונה כ 200 עובדים רובם עם מגבלה, החברה היחידה שמביאה את העובד המתמודד עם מגבלה לכדי פריון עבודה רגיל ומעבר לכך. תחומי התמחות: מוקדי טיוב מידע, מוקדי מכירות בשיחות יוצאות ונכנסות, מוקדי מרכז מבקרים, סקרים, תאומי פגישות, מענה אנושי לעסקים-מוקד קבלת הודעות, שירות טכני. השירותים ניתנים במגוון שפות: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית.


יהודה בן חמו ראש העיר כפר סבא: "כפר סבא שואפת תמיד לצעוד בראש הקדימה. השירות החדש הניתן לתושב הינו עוד צעד ברשימת הצעדים בדרך להתייעלות עירונית ובשמירה על איכות הסביבה. אני שמח במיוחד לשתף פעולה עם גוף ערכי המאפשר את העסקתם של עובדים עם מוגבלויות. מדובר בפרויקט המתכתב עם ערכי הסבלנות וקבלת האחר שחרטנו על דגלנו ואני בטוח שהפרויקט יצלח".


בתמונה: צוות מוקד "כל יכול". 
 
 

הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

לוח מרקט כפר-סבא
דלג לתוכן העמוד