מהפכת השירות במוקד העירוני: מהיום ניתן להסתמס עם מוקדני 106
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מהפכת השירות במוקד העירוני: מהיום ניתן להסתמס עם מוקדני 106

21/05/2017
עיריית כפר סבא מקדמת בימים אלה מהפיכה בשירות לתושבי העיר. מדובר בחלק מתוכנית אסטרטגית רחבת היקף לשיפור וייעול  השירות העירוני, שיזמה מ"מ סמנכ"לית השירות צאלה וקסמן גונן ושאותה מובילה הלכה למעשה מנהלת המוקד העירוני עדי אוליקר.   במסגרת השירות החדש, שנחנך בימים אלו יוכלו התושבים להסתמס אונליין עם המוקדנים במוקד העירוני  106 בהודעת סלולר,  באמצעות המסנג'ר בפייסבוק או דרך המייל. הפניות בכל אמצעי הקשר החדשים יגיעו ישירות  למוקדנים  המאיישים את מוקד העירוני ויטופלו  בדיוק כפי שמטופלות קריאות טלפוניות.  בסיומה של הבדיקה יחזרו המוקדנים אל התושבים באותה דרך, בה יצרו את הקשר במייל דרך הפייסבוק או בהודעת  SMS.
מטרת השירות החדש ביוזמת צאלה וקסמן גונן הינה להקל על התושבים, לחסוך זמן המתנה ולסייע להם ליצור  קשר עם המוקד בדרכים קלות, יעילות ומהירות יותר.  בנוסף, בזכות השירות החדש ניתן יהיה לקרב בין העשייה העירונית של העירייה וליצור  קשר מיטבי ואפקטיבי, לפשט את דרך התקשורת הן לתושב והן לנציגי המוקד, למנף את מנועי הצמיחה שיש בדיגיטל, להיות עם יד על הדופק ולקבל מידע מקצועי ואמין בזמן אמת. מדובר בחלק מיוזמות המקודמות בימים אלה  במטרה לשפר ולייעל את השירות לתושבים. בין השאר מקודם לאחרונה גם שירות של טפסים מקוונים, המאפשר לתושבים לקבל מגוון רחב של טפסים הקשורים ליחידות השונות בעירייה מבלי להגיע ולחכות בתור באופן פיזי. כמו כן, מנהלי האגפים והמחלקות משתתפים בתוכנית מנהלים במסגרתה הם מאזינים לשיחות במוקד ויוצרים סנכרון טוב יותר ביניהם לבין המוקדנים בכל הקשור במתן מענה מיטבי לתושבים. בנוסף עוברים עובדי העירייה סדנאות בנושא שיפור השירות על מנת שיוכלו להעניק לתושבים שירות איכותי וטוב יותר.
צאלה וקסמן גונן מ"מ סמנכ"לית השירות בעיריית כפר סבא, "בימים אלו אנו משפרים את השירות במספר מישורים ובין היתר במוקד העירוני שהינו לב ליבו של הארגון. אליו מתנקזים מרבית פניות התושבים בזמן אמת ולכן מן הראוי שהמהפכה בשירות תתחיל בו. אני מזמינה את התושבים להכיר מקרוב את דרכי הקשר עם המוקד ולקבל שירות יעיל ומשודרג. "
עדי אוליקר מנהלת המוקד העירוני, "אנחנו שמחים להשיק שירות חדש, שיאפשר לכל הפונים למוקד העירוני להגיע אלינו בדרכים נוספות מלבד שיחת הטלפון וזאת לפי הנוחות והזמינות שלהם. אנו משוכנעים שהשירות החדש יעודד קהלי יעד שונים לפנות אלינו ולהיעזר בשירותים של המוקד. אנחנו תמיד זמינים לכל פנייה, שאלה או דיווח ותמיד שואפים להיטיב עם התושבים ולשפר את רמת השירות".
הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
לוח מרקט כפר-סבא
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד