"שירות יוצא דופן"
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

"שירות יוצא דופן"

16/08/2017

עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי העיר לפרגן לעובד שנתן להם שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב

המטרה: לקדם שירות מעולה של עובדי העירייה, לפרגן לעובדים שהעניקו שירות יוצא דופן ולהזמין תושבים להמליץ על שירות מעולה שניתן להם.

 

עיריית כפר סבא באמצעות אגף השירות מקדמת בימים אלה מהפיכה בשירות הניתן לתושבי העיר. על מנת לעודד עובדים לשפר וליעל את השירות ולהעצים את האחריות האישית של כלל העובדים בארגון, יזמה צאלה וקסמן גונן מ"מ סמנכ"לית אגף השירות בעירייה, מהלך העונה לשם- "שירות יוצא דופן".

 

במסגרת הקמפיין החדש, אותו מוביל מנהל מחלקת השירות ליאור גפן, מוזמנים התושבים להוקיר ולפרגן לעובד שנתן להם שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב. תושבי העיר יכולים להגיש באמצעות הודעה לדואר האלקטרוני את המלצתם ולפרגן לעובד שהעניק להם שירות משמעותי ואכפתי.  כל ההמלצות והסיפורים המרגשים יגיעו לוועדה שבכל חודשיים תכריז על שלושה עובדים, שהעניקו את השירות הטוב ביותר. חברי הוועדה הם: צאלה וקסמן גונן- מ"מ סמנכ"לית שירות וקהילה, צפריר רוזן- מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה, חיה שפירא- יו"ר ועד העובדים וליאור גפן- מנהל מחלקת שירות.

 

יש לציין כי מדובר בחלק מתוכנית אסטרטגית רחבת היקף לשיפור וייעול  השירות העירוני ביוזמת אגף השירות. לאחרונה נוספו שירותים רבים, שמטרתם לשפר וליעל תהליכים וביניהם- שיפור בזמני התקן למתן פניות לתושבים, קיום סדנאות שירות לעובדים, מעבר לשימוש בטפסים מקוונים  וכן אפשרות לפנות למוקד במגוון רחב של דרכי פנייה כגון- משלוח sms, פנייה דרך הפייסבוק, המייל ועוד במקביל הושקה גם תכנית חדשה תחת השם "מנהלים במוקד 106", שבמסגרתה מגיעים מנהלים בכירים מאגפי ומחלקות העירייה למוקד העירוני , מאזינים לפניות של תושבים, מעניקים משוב לשיחות ובודקים כיצד ניתן לשפר את המענה ואת ממשקי העבודה הפנים ארגוניים.

 

מטרת שירותים אלה היא להקל על התושבים, לחסוך זמן המתנה, לסייע להם ליצור קשר עם המוקד בדרכים קלות, יעילות ומהירות, ולקבל שירות מקצועי יותר.


צביקה צרפתי, מ"מ וסגן ראש העיר, "עיריית כפר סבא ממשיכה לקדם את מהפיכת השירות לתושבי העיר ופועלת בנחישות על מנת לשפר את השירות שאנו מציעים, ובכללם לייעל ולקצר את תהליכי הטיפול בבקשות התושבים. הוקרת העובדים היא נדבך משמעותי, ואין ספק כי עובדים שירותיים הם בעלי ערך עבור הארגון ובפרט עבור אלה המקבלים את שירותיו."

 

צאלה וקסמן גונן, מ"מ סמנכ"לית שירות והסברה, " התוכנית נועדה במטרה להגביר את רמת השירות בקרב עובדי עיריית כפר סבא, להעצים את האחריות האישית של כל העובדים בארגון. פתחנו בקמפיין מאחר וחשוב לנו לציין באופן מיוחד שירות מצטיין, המתאפיין ביצירתיות, יוזמה ואכפתיות יוצאי דופן. אני מזמינה את תושבי העיר להגיש את המלצתם על עובדים ראויים להוקרה על שירות שנתנו במהלך שנת 2017". 

 

את ההמלצות יש להעביר אל ליאור גפן, מנהל מחלקת שירות: liorg@ksaba.co.il

 


הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
לוח מרקט כפר-סבא
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד