מבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור

 

א. הגדרת פנייה: פניה של אזרח או עובד או אחד מבאי העיר למוקד העירייה\ גורם מקצועי עירוני בפעם הראשונה.


ב. הגדרת תלונה: תלונה היא פניה שלא טופלה במלואה או טופלה באופן חלקי ויש בידי האזרח תכתובת בדבר פעילות העירייה בנושא.

 

 

נושא

פירוט

  זמן תקן במלל

זמן תקן  

קבלת פנייה אישור בכתב על קבלת הפנייה וכן העברת הפנייה בצירוף מכתב אישור על הקבלה לגורמי העירייה הרלוונטיים לשם המשך טיפול ומענה בכתב לאזרח. עד יום 

00:001:00:00

טיפול בתלונה עד תום התהליך (אזרח) משרד המבקר והממונה על תלונות הציבור פועל על פי החוק ומטפל בתלונות אזרחים עד שנה. כל תלונה נבדקת לגופה (בדיקות , תשאולים ביקורת). 365 ימים

00:365:00:00

 טיפול בתלונה עד תום התהליך (גורם חיצוני) משרד המבקר והממונה על תלונות הציבור פועל על פי החוק ומטפל בפניות של גורמים חיצוניים כמו: משרד מבקר המדינה, התנועה לאיכות השלטון, חברי כנסת, וכו' עד שנה. כל תלונה נבדקת לגופה (בדיקות, תשאולים ביקורת).  365 ימים

 00:365:00:00

 

 

הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד