הסדרי נגישות באגף הכנסות
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

הסדרי נגישות באגף הכנסות


בניין אגף ההכנסות ממוקם ברחוב ויצמן 135 בניין מס' 4, קומת הקרקע והקומה הראשונה מונגשות לבעלי מוגבלויות. 

התאמות הנגישות במשרדי האגף כוללות:

  • שירותים לנכים תקינים.
  • דלת כניסה ומעברים נגישים.
  • דלת כניסה נפתחת באופן אוטומטי ללא כל נגיעה.
  • בקומת הקרקע ניתנים כל השירותים לביצוע כל פעולה כגון : החלפת משלמים, קבלת הנחה, תשלומים וכדומה.
  • מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה מותקנת בעמדת שירות.
  • מצויה מעלית בקומת הקרקע.
  • כל עמדות השירות נגישות לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.
  • כלל מחלקות האגף נמצאות באותו מקום.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל

  • כלל עובדי האגף הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.
  • נציגי האגף ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה אל רכזת הנגישות בעירייה - רכזת נגישות עירונית: עדי אבירם, טל. 09-7901617, מייל: Adia@ksaba.co.il
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם העירייה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכים חלופיות לבצע את הפעולות:

  • למחלקה יש אתר אינטרנט מפורט המכיל את כל סוגי ההנחות והשירותים שהמחלקה מציעה.
  • כיום כל פעולה ניתן לבצע באופן דיגיטלי דרך האפליקציה והאתר.
  • ניתן לשלוח את כל המסמכים דרך פקס, מייל, והאפליקציה.(ראו בהמשך הדף)
  • עומד לרשותכם מוקד תשלומים 24 שעות ביממה.
  • עומד לרשותכם מוקד המטפל בכל הפניות ומעביר הודעות פרטניות לנציגי המחלקה עד השעה 22:00.

דרכי יצירת קשר עם האגף:

 

הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד