משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים העניק לעיריית כפר סבא תעודת הוקרה על עשייה קהילתית פורצת דרך
מה חדש?
דלג על מה חדש?
עצור

מה חדש?

לכל ההודעות
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים העניק לעיריית כפר סבא תעודת הוקרה על עשייה קהילתית פורצת דרך

11/07/2018
רוזי נוימן
רוזי נוימן

התעודה הוענקה לאגף שירותים חברתיים קהילתיים בניהולה של רוזי נוימן על שמחשבה את כל תיקי התושבים המטופלים במעמד מנכ"ל המשרד, אביגדור קפלן

עיריית כפר סבא היא בין הראשונות ליישם את הרפורמה הארצית בשירותים החברתיים ולעמוד ביעדיה


בטקס חגיגי ורב משתתפים קיבלה רוזי נוימן מנהלת האגף לשירותים חברתיים קהילתיים בעיריית כפר סבא תעודת הוקרה על הרפורמה החשובה של מחשוב תיקי התושבים, המקבלים שירות מהאגף. את התעודה העניק מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אביגדור קפלן במעמד מנהלת מחוז מרכז - אריאלה שגב. התעודה ניתנה כהוקרה על עמידה ביעדי הרפורמה הארצית בשירותים החברתיים. יש לציין כי עיריית כפר סבא היא בין הראשונה בארץ שיישמו את הרפורמה הארצית ועמדו ביעדיה.


במסגרת רפורמה זו מחשבה העירייה את כלל תיקי התושבים המטופלים, שהיו עד כה ידניים, באמצעות מערכת לניהול ידע. במערכת ממוחשבת זו ניתן למצוא את כל הפרטים על המטופל- גיליון הטיפול, ההחלטות שהתקבלו ועוד. כמו כן, במסגרת הרפורמה החל האגף בעירייה לעבוד על פי מעגל התערבות סדור שנמדד על פי תוצאות. כלומר, מעגלי ההתערבות הם תכנית מכוונת לתוצאה שמטרתה טיפול בלקוח שייתן מענה לקשייו ויביא לשיפור באיכות חייו.


הרפורמה של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, במחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות היא מהלך המכוון לשיפור, לייעול ולשדרוג מערכת השירותים החברתיים המקומיים. המלצות הרפורמה מתייחסות אל: היבטים חוקיים, סוגיות הנוגעות למשאבים, שיטות התערבות, פיתוח ידע ותשתית ניהולית. יתרה מזאת, תהליך היישום במחלקות מכוון להשגת שלושה יעדים מרכזיים: מכוונות להשגת התוצאות לתושב המטופל, ייעול ופיתוח תהליכי עבודה מתוכננים ומכווני מדידת תוצאות ופיתוח מקצועי של המחלקות ושל העובדים. תהליך היישום מנוהל כתהליך של הובלת שינוי בדגש על עקרונות: שקיפות, שותפות והתאמה מרבית לצרכים של המחלקות.


מהלך זה מהווה צעד נוסף לייעול ולהנגשת השירות שניתן לתושבי העיר, ומטרתו להפוך את הטיפול למקצועי יותר. במסגרת זו, בשנה האחרונה החלו אגפים רבים לעבוד במערכות ממוחשבות ואינטרנטיות כמו: פורטל ספקים, גן GO, פנייה למוקד השירות העירוני 106 באמצעות הודעת SMS  ועמוד הפייסבוק, טפסים מקוונים באגף הכנסות, מערכת לזימון תורים ורבים נוספים.   


רוזי נוימן, מנהלת האגף לשירותים חברתיים קהילתיים, "מדובר בהישג  טכנולוגי אבל בראש ובראשונה בהישג מקצועי ושירותי , המאפשר לנו  לתת  שרות מיטבי, לכל תושבי העיר המקבלים שרות באגף שח"ק-שירותים חברתיים קהילתיים, התואם את העידן המודרני ובסטנדרט גבוה.  זו הזדמנות להודות לכל העובדים אשר נרתמו למהלך הזה בלוחות זמנים קצרים, והפכו את החזון לתוצאה של ממש".

הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד