מובילים בשירות: עיריית כפר סבא במקום הראשון בשרון ובמקום השלישי בארץ במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte
מה חדש?
דלג על מה חדש?
עצור

מה חדש?

לכל ההודעות
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מובילים בשירות: עיריית כפר סבא במקום הראשון בשרון ובמקום השלישי בארץ במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte

8/08/2018
איתי צחר מנכ"ל העירייה
איתי צחר מנכ"ל העירייה

זאת לאור מגוון השירותים אותם הנגישה הרשות לתושבים בתקופה האחרונה


עיריית כפר סבא דורגה במקום הראשון בשרון ובמקום השלישי בארץ במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte, הבוחן מתן שירותים דיגיטליים מקוונים לתושבים, וזאת לאור מגוון השירותים, אותם הנגישה הרשות לתושבים באמצעות אתר האינטרנט. המדד מחולק למספר פרמטרים, כשבכל אחד מהם ניתן ציון בין 1 ל- 100. מבחינת הציון המשוקלל, קיבלה כפר סבא את הציון 89, ובדירוג השירותים לתושב קיבלה כפר סבא את הציון 92.


כחלק מהאג'נדה העירונית לקידום השירות לתושב, באמצעות חדשנות מוניציפאלית וטכנולוגיות מתקדמות, בשנה האחרונה מקדמת עיריית כפר סבא בהובלת סמנכ"לית שירות והסברה- צאלה וקסמן גונן, מנהל אגף המחשוב- מוטי סרודי ומנהל מחלקת השירות- ליאור גפן, אגף השירות וההסברה ואגף המחשוב מהפכה דיגיטלית, ומנגישה שירותים רבים לתושב באמצעים דיגיטליים. כך למשל ניתן: לפנות למוקד השירות העירוני 106 באמצעות הפייסבוק העירוני, מסרונים ובאתר העירייה; לבצע תשלומי חשבונות באופן מקוון; טפסים מקוונים; מיכון תהליכים, שירותים פנים ארגוניים כמו טופס 101 ו 106 דיגיטלי; רישום למוסדות החינוך; מערכת לזימון תורים לקבלת שירות פרונטאלי; ועוד.


הזכייה, מהווה ביטוי נוסף לתפיסה הכללית אשר מציבה את רווחת וטובת התושבים בראש סדר היום העירוני. רק בשנה זכתה העירייה במקום ה- ראשון בארץ בשקיפות עירונית במדד עמותת שקיפות בינ"ל ישראל ומקום שני בארץ בשירות איכותי לתושבים.


בנוסף לכך, קיבלה את אות החדשנות על פיתוחם של כ- 13 מערכות טכנולוגיות למתן שירות איכותי לתושבים ביניהן: קבלת טופס 4, מערכות לרישום מקוון למוסדות החינוך, פורטל ספקים ויועצים- חשבוניות ירוקות, מערכת לניהול התמיכות, טפסים מקוונים ועוד.  


המדד של חברת Deloitte בודק את מגוון השירותים הדיגיטליים לתושב, בין היתר: רישום למוסדות החינוך, הנפקת תווי חנייה, יצירת קשר דרך האתר, גישה ל״תיק תושב״ ושירותים ב"קליק", מערכת רישוי זמין בהנדסה, תשלום חשבון ארנונה ומים, תשלום דו״חות ועוד. בנוסף, המדד בודק את מתן השירותים הנגישים הניתנים באתר העירוני כגון סרגל נגישות, הצהרת נגישות, אפשרות חיפוש באתר, התאמת האתר למובייל, עמוד פייסבוק, רשתות חברתיות ועוד. בדירוג השתתפו 254 רשויות בישראל, נבחנו 26 קריטריונים בתחום השירותים הדיגיטליים, 6,600 נתונים להשוואה ועוד.


איתי צחר, מנכ"ל העירייה, "העידן בו אנו חיים מציג אתגר משמעותי בפני עיריית כפר סבא. כלים טכנולוגיים ודיגיטליים אשר אנו פוגשים באופן יומיומי במגזר הפרטי בכלל ובתחום מתן השירותים בפרט. אנו מחויבים לתושבים בצמצום הפער ולשינוי מתמיד בשירות לתושב. אני גאה בעובדי ומנהלי העירייה אשר מידי יום פועלים לשיפור השירות לתושב, ומתחייב לפעול באופן מתמיד לקידום הנושא". 


צאלה וקסמן גונן, סמנכ"לית שירות והסברה, "כבוד גדול לעיריית כפר סבא על דירוגה במקום ה-3 בארץ במדד "דיגילוקאלי" החדש. בשנה האחרונה ביצענו תהליכים חוצי ארגון, במטרה לייעל את השירותים לתושב. כתוצאה מכך, הנגשנו שירותים באופן דיגיטלי באתר העירוני ופיתחנו מערכות טכנולוגיות רבות. אחרי פרס השקיפות ואות החדשנות, קיבלנו חותמת נוספת למצוינות השירות".

הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד