בואו להכיר את הלב הפועם של עיריית כפר סבא: עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי העיר ליום פתוח וסיור במוקד העירוני 106 שיתקיים ב- 14.11
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

בואו להכיר את הלב הפועם של עיריית כפר סבא: עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי העיר ליום פתוח וסיור במוקד העירוני 106 שיתקיים ב- 14.11

4/11/2018
צאלה וקסמן גונן
צאלה וקסמן גונן

בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם איך מטפלים בקריאה שמגיעה למוקד העירוני? מה עושים המוקדנים מרגע קבלת הפנייה ועד סגירתה? 


עיריית כפר סבא, ביוזמת אגף שירות והסברה בניהולה של הסמנכ"לית צאלה וקסמן גונן, מזמינה את תושבי העיר להגיע ליום פתוח במוקד השירות העירוני 106. במסגרת זו, יוכלו התושבים לסייר במוקד, להכיר את נותני השירות- המוקדנים, לראות איך מטפלים בפניות ובקריאות בזמן אמת ועוד. הסיור יתקיים ביום רביעי ה- 14.11 במוקד שממוקם בבניין 7 שבויצמן, ועל מנת לקחת בו חלק יש לשלוח SMS עם פרטי המשתתף למספר 052-7444658.


מטרת הסיור היא להכיר לתושבי העיר את התנהלות המוקד העירוני, ולחשוף אותם אל תהליכי העבודה העירוניים. כמו כן, ללמוד על התהליך שעוברת הפנייה מקבלתה במוקד ועד לטיפולה בשטח על ידי גורמי המקצוע. המוקד העירוני של עיריית כפר סבא מתפקד כמו חמ"ל צבאי של ממש, ומהווה הלב הפועם של העיר. המוקד, בניהולה של עדי אוליקר, כולל 20 מוקדנים ומוקדניות שעובדים במשמרות של 24 שעות ומטפלים באלפי שיחות של תושבים אפילו בשעות הקטנות של הלילה. במוקד העירוני נמצאים נציגים ונציגות איכותיים, שנבחרו למלא את התפקיד החשוב הזה לאחר שעברו תהליך מיון קפדני. לאורך השנה עוברים כל הנציגים סדנאות, הכשרות וסימולציות, שנותנים להם את הידע והכלים לטפל בכל סוגי הפניות החל מפנייה על צינור שהתפוצץ, גזם שהושאר ברחוב וכלה בבקשות עזרה שונות ומשונות שקשורות לפעילות העירייה ולפעמים גם לא.

 

 יש לציין כי במסגרת התוכנית האסטרטגית לייעול השירות העירוני, עובר המוקד העירוני מספר שינויים שהחלו בשנתיים האחרונות במסגרתם: המוקד העירוני חודש ושודרג, זמני מענה עומדים על כ- 35 שניות, הוכנסו מתודולוגיות ושיטות ניהול חדשות, הוטמעה תוכנה לניהול הידע העירוני והוגדלו דרכי הפנייה למוקד באמצעות הודעת SMS, פנייה בפייסבוק העירוני ובמייל.

 

צאלה וקסמן גונן, סמנכ"לית שירות והסברה, שיזמה את המהלך סיפרה כי "המוקדניות והמוקדנים עונים בממוצע למעל 800 שיחות ביום, ואת כולם אנו מנתבים להמשך טיפול גורמי המקצוע במחלקות ובאגפים השונים. בשנתיים האחרונות עברו המוקד העירוני והעירייה בכלל מהפך של ממש בכל הקשור לנושא השירות ואנו פועלים על מנת להנגיש ולייעל את השירות הניתן לתושב. ומסיבה זו נולד הסיור שמטרתו לתת טעימה לתושבים מהעבודה המעניינת והמאתגרת של נציגי המוקד. אני מזמינה אתכם, תושבי העיר, להגיע ולקחת חלק בסיור".

הדפסשלח לחבר

חדשות נוספות

תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד