מחלקת הנהלת חשבונות
לוח אירועים
דלג על לוח אירועים

אירועי היום

לכל אירועי החודש
תוכן העמוד
דלג על תוכן העמוד

מחלקת הנהלת חשבונות

מחלקת הנהלת חשבונות עוסקת ברישום, מעקב ובקרה אחר כל הפעולות הכספיות ושוות כסף ברשות.

  • רישום פעולות וביצוע התאמות מול רשויות שונות ומשרדי הממשלה
  • בדיקה ואישור חשבונות ספקים לתשלום, פתיחה ועדכון נתוני ספקים, הכנת אישורי ניכוי מס  במקור שנתיים לספקים, התאמות מול ספקים
  • רישום וביצוע התאמות שוטפות מול כל חשבונות הבנקים, טיפול במלוות שמקבלת הרשות
  • עריכת דו"חות מע"מ וניכויים חודשיים ותשלומם לרשות המסים
  • הפקת דו"חות רבעוניים ושנתיים והעברתם למשרד הפנים וחברי המועצה
  • הפקת דו"חות שונים ע"פ דרישת ההנהלה
  • עריכת ביקורת על כל הרישומים בספרי הנה"ח
  • הכנת חומר לביקורת של גופי ציבור כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי ועבודה ול המבקרים
  • עבודה מול חשבי האגפים, ריכוז החומר והנחייה
  • טיפול בתמיכות
  • טיפול בהזמנות החל מאישור סעיף תקציבי ועד לאישור הזמנה (כולל)
  • קליטת שריונים בחוזים
  • התאמות מול רישומי מחלקת שכר וגבייה.
הדפסשלח לחבר
תפריט אייקונים
דלג על תפריט אייקונים
חדש שירות 106 גם בדיגיטלי
קידום אתרים
דלג לתוכן העמוד