קבלת קהל במשרדי העירייה

תושבות ותושבים יקרים, 

עקב עלייה בשיעור התחלואה בעיר, חל צמצום בשעות קבלת הקהל באופן פרונטלי באגפים וביחידות העירוניות השונות.

טרם הגעה למשרדי העירייה, יש להתעדכן בשינויים, באמצעות אתר העירייה או המוקד העירוני.

לשירותכם, טפסים מקוונים באתר העירייה בהם ניתן לקבל שירות ומידע, כמו גם שירות זימון תורים טלפוני/בוידאו בחלק מהאגפים.

אנו כאן בשבילכם ולמענכם וניתן לפנות אלינו 24/7 גם באמצעות מוקד 106, מספר הוואטסאפ: 050-3106106, ושירות 106 אקספרס

אנו מודים לכם/ן על ההבנה ועל שיתוף הפעולה.

לנוחיותכם, להלן עיקרי השינויים:

אגף החינוך:
קבלת הקהל בכל מחלקות האגף תתקיים באופן טלפוני ובאמצעות תיאום פגישה בווידאו.
לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית.

מחלקת פיקוח ואכיפה:
קבלת קהל פרונטלית תתקיים במתכונת מצומצמת: ביום שלישי, בין השעות 16:00 עד 18:00.
לרשותכם מענה טלפוני ודיגיטלי.

אגף שירותים חברתיים קהילתיים (שח"ק):
קבלת קהל פרונטלית מתקיימת כסידרה, בתיאום טלפוני מראש.

אגף הכנסות העירייה:
קבלת קהל פרונטלית מתקיימת כסידרה, בהתאם להנחיות התו הירוק ובאמצעות זימון תור מראש.
ניתן לפנות לאגף גם באמצעות טפסים מקוונים ודרך מוקד הבירורים שמספרו 1-700-700-253.

מינהל הנדסה:
קבלת קהל תתקיים באופן טלפוני ובאמצעות טפסים מקוונים בלבד. לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית.
*במחלקת רישוי עסקים קבלת קהל פרונטלית במתכונת מצומצמת באמצעות זימון תור מראש.

אגף משאבי אנוש והדרכה:
קבלת הקהל תתקיים באופן טלפוני בלבד, עד להודעה חדשה.

מחלקת שכר:
קבלת הקהל תתקיים באופן טלפוני בלבד, עד להודעה חדשה.

אגף תרבות:
לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במשרדי האגף.

לשכת מבקר העירייה:
לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במשרדי המבקר.

שלכם,
עיריית כפר סבא

< לכל ההודעות לתושב