לעיריית כפר סבא דרוש/ דרושה מ"מ מנהל/ת תחום רישום ושיבוץ
תואר המשרה: מנהל/ת תחום רישום ושיבוץ (רמת סגן מנהל מחלקה)
דירוג ודרגה: דרגה 9-11 בדירוג המנהלי/ דרגה 39-41 בדירוג המח"ר
היקף משרה: 100%, 40 שעות שבועיות
כפיפות: סגנית מנהלת אגף חינוך
תיאור התפקיד:
- אחריות לכל משימות הרישום והשיבוץ במוסדות החינוך השונים בעיר (בתי ספר וגני ילדים)
- הכנה, עיבוד, ניתוח והפקת דוחות בכל שלבי התכנון, הרישום והשיבוץ.
- הכנת תחזית תלמידים בכל מערכת החינוך, כולל חתכים סטטיסטיים רלוונטיים (עולים חדשים, תלמידי חוץ, תחזיות שיבוץ אזורי רישום ועוד).
- ניהול תהליך הרישום והערעורים באינטרנט
- ניהול הרישום והשיבוץ של כלל התלמידים
- ניהול מאגר נתוני תלמידים בחתכים שונים במוסדות החינוך בעיר.
- ריכוז בקשות העברה בין מוסדות החינוך השונים, כינוס הועדה והודעות להורים בדבר שיבוץ למוסדות החינוך.
- קשר עם גורמי פנים וגורמי חוץ, כגון: מזכירות, מנהלי בי"ס, אגפי העירייה השונים, משרד החינוך ועוד.
- הכנת חומרים לקראת ועדות ערעורים.
- קבלת קהל: מתן שירות טלפוני ופרונטלי לפניות הורים בנושאי רישום ושיבוץ.
- עדכון, טיפול ותחזוקה של מצבת תלמידים לאורך כל השנה.
- מתן מענה שוטף לפניות מוקד באמצעות ה- CRM
- כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י הממונים
דרישות התפקיד:
השכלה:
-
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ . עדיפות לבעל/ת תואר אקדמי בהנדסת תעשייה וניהול/ כלכלה/ מנהל עסקים/ מדעי החברה
או
הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות
ניסיון מקצועי:
- בעלי תואר אקדמי או השכלה תורנית - 2 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי- חובה
- לבעלי תעודת הנדסאי מוסמך - 3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי- חובה
- לבעלי תעודת טכנאי מוסמך - 4 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי- חובה
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים- חובה
- שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE- חובה
- ניסיון בעבודה בשירות המוניציפאלי/ חינוך- יתרון
כישורים אישיים:
אוריינטציה שירותית, יכולת תיאום ועבודת צוות, גישור וריכוז עבודה מקצועית בשותפות עם גורמים שונים. כושר למידה גבוה, כושר טיפול במספר נושאים במקביל, אמינות ומהימנות אישית גבוהה, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת מנהיגות, יכולת קבלת החלטות, ניהול יחסים בין אישיים טובים, יוזמה יצירתיות ומעוף ויכולת תכנון וביצוע, סמכותיות.
- תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.
- תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים המשתייכים לקבוצות הזכאיות לייצוג הולם לפי הוראות כל דין ובלבד שמועמדים אלו הינם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד המשתייך לקבוצות אוכלוסייה זכאית, ימסור בעת הגשת מועמדותו מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.
המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).
קורות חיים ניתן לשלוח לדוא"ל: [email protected]
להסדרי נגישות פרטניים - טלפון: 09-7649284.