שירות בקליק:

לנוחיותכם/ן, להלן טפסים מקוונים לכל הגשת בקשה בתחום הארנונה:

אגף הכנסות העירייה וארנונה
personמנהל אגף הכנסות צחי בן אדרת, רו"ח
personטלפון 09-7750000
personפקס 09-7646426
personכתובת רחוב ויצמן 137, בנין 4, קומה 1
personשעות פעילות קבלת קהל באמצעות זימון תור מראש

קבלת קהל באגף הכנסות מתבצעת באמצעות זימון תור מראש:
למעבר לזימון תורים 

מוקד תשלומים ובירורים:

טלפון: 09-7750000
שעות מענה טלפוני:

בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00, יום ו' 08:00-12:30.

שעות פעילות המוקד בתקופת חגי תשרי:

  • ערב ראש השנה 25/09/22 - 08:00 עד 12:00
  • צום גדליה, 28/09/22 -  08:00 עד 17:00
  • ערב יום כיפור, 04/10/22 - המוקד סגור
  • ערב סוכות, 09/10/22 -  08:00 עד 12:00
  • חול המועד סוכות, 10-16/10/22 - 08:00 עד 12:00

מזכירות האגף: טלפון  09-7649142

פתיחת פנייה בנושא אישורי טאבו יש להגיש באמצעות הקישור טפסי אישור לטאבו

בעלות ובעלי עסקים יקרים,
כחלק מהתוכנית הכלכלית לסיוע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה,  ניתן סיוע בהנחה בארנונה בשיעור של 95% - לעסקים שנפגעו באופן ניכר במהלך תקופה זו.
בידקו את זכאותכם/ן בהתאם להנחיות החוק באתר הסוכנות לעסקים קטנים
או במוקד הטלפוני: 3569* שלוחה 1.

שמאית הועדה, טל שר: 
לפניות בכל הנוגע להיטל השבחה בלבד
טלפון 052-8892814, מייל: tals@ksaba.co.il

הסדרי נגישות באגף הכנסות


כתבו לנו
לכל יחידה בעירייה קיים מענה בתחומי הפעילות המקצועית שבה היא עוסקת.
ניתן לפנות לכל יחידה  במגוון רחב של נושאים: בקשות לשירות, מידע, נושא שלא טופל או טופל שלא לשביעות רצון הפונה, הצעת ייעול, בירור כללי.
אנחנו כאן לתת שירות באמצעות  מענה יעיל ומיטבי לכל פניה.
פנו אלינו: pnyothachnasot@ksaba.co.il


אודות אגף הכנסות העירייה:

אגף הכנסות העירייה אמון על כלל הכנסות העירייה לרבות תשלומי ארנונה, היטלים, אגרות, תשלומי חינוך, שילוט ועוד. האגף מורכב מ-4 מחלקות - גביה, שומה, היטלים ואכיפה, שיחד פועלות למקסום הכנסת העירייה, הרחבת בסיס החיוב ושיפור ביצועים מתמיד. אגף הכנסות מהווה מערכת כוללת של התנהלות המיסוי האגרות והתשלומים, המאפשרת מתן שירות לתושב ובעלי העסקים בעיר באופן זמין ונגיש.  להמשך קריאה
 
בחרו נושא: