קבלת קהל

קבלת קהל באגף הכנסות מתבצעת באמצעות זימון תור מראש:
למעבר לזימון תורים
לתשומת לבכם, בעלי תעודת 'פטור מתור' מוזמנים להגיע לקבלת קהל בשעות הקבלה ללא צורך בזימון תור מראש.

שעות קבלת הקהל:

  • יום א' בין השעות 08:00-12:00
  • יום ב' בין השעות 08:00-12:00
  • יום ג' בין השעות 08:00-12:00 ובין השעות 15:30-18:00
  • יום ד' בין השעות 08:00-12:00
  • יום ה' בין השעות 08:00-12:00

** קבלת שירות ללא זימון תור מראש – יתבצע בהתאם לזמינות ביומן הפגישות והעומסים במקום.

בניין אגף ההכנסות ממוקם ברחוב ויצמן 137 בניין מס' 4, קומת הקרקע והקומה הראשונה מונגשות לאנשים עם מוגבלויות. 
הסדרי נגישות באגף הכנסות

שירות בקליק:

לנוחיותכם, להלן טפסים מקוונים לכל הגשת בקשה בתחום הארנונה:

אגף הכנסות העירייה וארנונה
personמנהלת אגף הכנסות סיון עמרה דדון, רו"ח
personטלפון 09-7750000
personפקס 09-7646426
personכתובת רחוב ויצמן 137, בנין 4, קומה 1
personשעות פעילות קבלת קהל באמצעות זימון תור מראש

מוקד תשלומים ובירורים:

טלפון: 09-7750000
שעות מענה טלפוני:

בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00, יום ו' 08:00-12:30.


מזכירות האגף: טלפון  09-7649142

פתיחת פנייה בנושא אישורי טאבו יש להגיש באמצעות הקישור טפסי אישור לטאבו

שמאית הועדה, טל שר:
לפניות בכל הנוגע להיטל השבחה בלבד

טלפון 052-8892814, מייל: [email protected]

אודות אגף הכנסות העירייה:

אגף הכנסות העירייה אמון על כלל הכנסות העירייה לרבות תשלומי ארנונה, היטלים, אגרות, תשלומי חינוך, שילוט ועוד. האגף מורכב מ-4 מחלקות - גביה, שומה, היטלים ואכיפה, שיחד פועלות למקסום הכנסת העירייה, הרחבת בסיס החיוב ושיפור ביצועים מתמיד. אגף הכנסות מהווה מערכת כוללת של התנהלות המיסוי האגרות והתשלומים, המאפשרת מתן שירות לתושב ובעלי העסקים בעיר באופן זמין ונגיש.  להמשך קריאה
 
בחרו נושא:

כתבו לנו
לכל יחידה בעירייה קיים מענה בתחומי הפעילות המקצועית שבה היא עוסקת.
ניתן לפנות לכל יחידה  במגוון רחב של נושאים: בקשות לשירות, מידע, נושא שלא טופל או טופל שלא לשביעות רצון הפונה, הצעת ייעול, בירור כללי.
אנחנו כאן לתת שירות באמצעות  מענה יעיל ומיטבי לכל פניה.
פנו אלינו: [email protected]