התאמות נגישות בקבלת קהל:

המזכירות של המחלקה לטיפול באוכלוסייה המבוגרת ממוקמת בקומת הקרקע והינה מונגשת לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.
מזכירות מטה האגף, והמחלקה הקהילתית נמצאת בקומה 2 ובמידת הצורך, הנציגה תיפגש עם הלקוח בחדר המזכירות בקומת הקרקע.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב הכרמל 43
  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד
  • רמפה חיצונית בכניסה
  • דלת כניסה ומעברים נגישים
  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים
  • שירותי נכים 
  • עמדת מידע נגישה
  • במזכירות קיימת מערכת שמע
  • קיימת מעלית
  • סימון נגיש ברצפה
  • הכוונת כבדי ראייה מהחניה למבנה

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי המחלקה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש
  • נציגי המחלקה  ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - השומר יסייע בהתמצאות והכוונה

דרכי יצירת קשר:

  • מזכירת המחלקה – טל' 09-7641131 מייל: [email protected]
  • אילה שפירא מנהלת אדמיניסטרטיבית אגפית - טל' 09-7641101, מייל [email protected]