התאמות נגישות בקבלת קהל:
המזכירות של המחלקה לטיפול באוכלוסייה המבוגרת ממוקמת בקומת הקרקע והינה מונגשת לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.
מזכירות מטה האגף, והמחלקה הקהילתית נמצאת בקומה 2 ובמידת הצורך, הנציגה תיפגש עם הלקוח בחדר המזכירות בקומת הקרקע.
התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:
- חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב הכרמל 43
- דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד
- רמפה חיצונית בכניסה
- דלת כניסה ומעברים נגישים
- עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים
- שירותי נכים
- עמדת מידע נגישה
- במזכירות קיימת מערכת שמע
- קיימת מעלית
- סימון נגיש ברצפה
- הכוונת כבדי ראייה מהחניה למבנה
נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:
- כלל עובדי המחלקה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש
- נציגי המחלקה ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד
- אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור
- מותרת הכניסה עם חיית שירות
- במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - השומר יסייע בהתמצאות והכוונה
דרכי יצירת קשר:
- מזכירת המחלקה – טל' 09-7641131 מייל: [email protected]
- אילה שפירא מנהלת אדמיניסטרטיבית אגפית - טל' 09-7641101, מייל [email protected]