התאמות נגישות בקבלת קהל:

המזכירות של המחלקה לשרותים חברתיים מרכז ממוקמת בקומת הקרקע והינה מונגשת לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת בחנייה של הבניין.
  • דרך נגישה לכניסה למבנה ומותאמת לכיסא גלגלים.
  • דלת כניסה ומעברים נגישים.
  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.
  • שירותי נכים בשתי הקומות.
  • עמדת מידע נגישה.
  • במזכירות לא קיימת מערכת שמע.
  • יש מעלית.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי המחלקה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.
  • נציגי המחלקה  מסייעים במידת הצורך בהקראה והסבר של טפסים שהינם חלק מהתהליך הטיפולי.
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - השומר יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר:

רינה חן, מזכירת המחלקה – טל' 09-7640301מייל: [email protected]