קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי ילד/ה בגן הדר נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
הילד/ה שהה/תה לאחרונה בגן ביום חמישי 24.12.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם הילד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (24.12.2020).
לידיעתכם: בחודש העוקב לסיום הבידוד יבוצע קיזוז בחיוב גן היולא בהתאם לחישוב הימים שהגן נסגר.
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון אורט שמיר בכיתה יב' 2 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום רביעי 23.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת תיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (23.12.2020).
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר בר אילן נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתה ו'1, ו'2 קפסולות 1 ו2 ביום חמישי 24.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם האיש/אשת צוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (24.12.2020).
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר אילן רמון נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 24.12.2020. לאחר בדיקה מול משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד, מאחר ונשמרו כל ההנחיות.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (24.12.2020).
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת הביניים אלון נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום רביעי 09.12.2020 . בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
ביום ראשון 27.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בגן אמנון ותמר נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בגן ביום חמישי 24.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (24.12.2020).
לידיעתכם: בחודש העוקב לסיום הבידוד יבוצע קיזוז בחיוב גן היולא בהתאם לחישוב הימים שהגן נסגר.
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.
אגף החינוך העירוני