קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, ראשון 20.12.2020, דווחנו כי איש/אשת צוות בגן אגוז נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בגן ביום חמישי 17.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם איש/אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (17.12.2020) .
לידיעתכם: בחודש העוקב לסיום הבידוד יבוצע קיזוז בחיוב גן היול"א בהתאם לחישוב הימים שהגן נסגר.
בנוסף, ביום שבת 19.12.2020, דווחנו כי 10 תלמידים בבית הספר עטרת חיים בכיתה ה' נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.
התלמידים שהו לאחרונה בבית הספר ביום שישי 11.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידים, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (11.12.2020).
בנוסף, ביום שבת 19.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר עטרת חיים בכיתה א נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שישי 11.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
כמו כן, ביום שבת 19.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר עטרת חיים בכיתה ז נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שישי 11.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (11.12.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות טובה לכולכם.
אגף החינוך העירוני