קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

 


היום, שני 14.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת אילן רמון, בכיתה ט'6 קפסולה 2, נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום חמישי 10.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת החטיבה את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (12.12.2020).

 

בנוסף, היום (שני) דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת אילן רמון, בכיתה ט'3 קפסולה 2, נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום חמישי 10.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת החטיבה את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (12.12.2020).

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

 

כמו כן היום (שני) דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר ברנר בכיתה ו'4 קפסולה ב נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.  

התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 08.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

 

להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.
אגף החינוך העירוני
 

 

לעדכוני קורונה קודמים »