קטגוריה: חדשות כפר סבא

תלמידות ותלמידי כיתות ז'-ט' חזרו היום (ראשון) ללימודים בבתי הספר


תלמידים בחטיבה החדשה בעיר


היום, ראשון 6.12, חזרו תלמידות ותלמידי כיתות ז'-ט', ללימודים במוסדות החינוך, בהתאם לאישור הממשלה.


מתווה הלימודים נקבע על ידי כל בית ספר, כשההנחייה מטעם אגף החינוך בעירייה הייתה להרחיב את מתווה משרד החינוך בן היומיים ככל שניתן.


כל צוותי החינוך וההוראה נקראו להיבדק לקורונה טרם חזרתם לעבודה, כאשר השבוע נפתח בעיר מוקד בדיקות מיוחד לצוותי הוראה.


רפי סער, ראש העיר: "אנו ערוכים בכל מוסדות החינוך בעיר לקבלתם של תלמידות ותלמידי החטיבות, בהתאם להנחיות ולהחלטות הממשלה ואני מאחל לכולם חזרה בטוחה ובריאה".