קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

היום, שני 16.11.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר רמז בכיתה ה'2 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

 

התלמידה שההתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 11.11.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידה, על חובת הבידוד הנדרשת.

 

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (11.11.2020).

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

 

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לתלמידה.
אגף החינוך העירוני