קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, חמישי 22.10.2020, דווחנו כי תלמידה בתיכון הרצוג בכיתה י'3 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שההתה לאחרונה בתיכון ביום שלישי 22.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות טובה לכולכם.
אגף החינוך העירוני