קטגוריה: חדשות כפר סבא
נלחמים בקורונה: עיריית כפר סבא יצאה בקמפיין הסברה חדש ונרחב היקף כחלק מהמאבק העירוני בנגיף
ראש העיר, רפי סער: "להסברה לתושבים יש חלק משמעותי וחשוב במאבק הזה, שאנו עדיין נמצאים בעיצומו"


קמפיין ההסברה העירוני החדש. (צילומים: עיריית כפר סבא)
עיריית כפר סבא יצאה היום (רביעי 07.10) בקמפיין הסברה חדש ונרחב היקף, כחלק מהמאבק הכלל עירוני בהמשך התפשטות נגיף הקורונה בעיר. הקמפיין החדש, שבמרכזו עומדים הגעגועים לחיים שלפני הקורונה, לתרבות, לאירועים, לחגים עם המשפחה המורחבת והחברים, כולל בין היתר סרטון הסברה, מודעות בשפות שונות ומסר חד משמעי, כי רק אם נשמור על ההנחיות ועל הגבלות הממשלה, נוכל לחזור לשגרה.
ראש העיר, רפי סער: "אנו נמצאים בעיצומו של מאבק כלל ארצי ועירוני בנגיף, ששינה לכולנו את אורח החיים וחייב אותנו להתנהג אחרת, לשמור על ריחוק ולהקפיד הקפדה יתרה על היגיינה. להסברה יש חלק משמעותי וחשוב במאבק הזה, והיא מצטרפת לכל שאר המהלכים בהם אנו נוקטים כחלק מהמאבק הכלל עירוני. אמנם, הצלחנו להוריד את שיעור התחלואה בעיר באופן ניכר, אך אל לנו להיות שאננים. הנגיף עדיין כאן ורק אם נקפיד על כל ההנחיות נוכל יחד לנצח את הנגיף".

קמפיין ההסברה העירוני החדש. (צילומים: עיריית כפר סבא)
השבוע, רשמה העיר הצלחה משמעותית במלחמה נגד נגיף הקורונה: בתום שבוע ימים, בהם העיר הוגדרה כאדומה לפי מודל הרמזור, נרשמה ירידה במספר החולים בעיר, מה שהוביל להגדרת העיר כצהובה. זאת בין היתר בזכות מספר פעולות שנקטה העירייה, ביניהן הכנת תוכנית אסטרטגית ייעודית להתמודדות עם נגיף הקורונה, הסברה באמצעות מתנדבות ומתנדבים ברחבי העיר, תגבור האכיפה העירונית בשמירה על הנחיות הממשלה, הקמת צוות חקירה אפידמיולוגי עירוני מיוחד, פילוח ומעקב שוטף אחר הנתונים וקיום הערכות מצב יום-יומיות ושיתוף, פעולה הדוק עם פיקוד העורף, משרד הבריאות וגורמים מקצועיים נוספים.