קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, שני 05.10.2020, דווחנו כי תלמידה בחטיבת אילן רמון בכיתה ט'3 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בחטיבה ביום רביעי 16.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
בנוסף, היום, שני 05.10.2020, דווחנו כי תלמיד בחטיבת שזר בכיתה ז’1 נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בחטיבה ביום רביעי 30.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת החטיבה את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (30.09.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לתלמיד ולתלמידה.
אגף החינוך העירוני
לעדכוני קורונה מיום ראשון 04.10.20 »