קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום חמישי 01.10.2020: 

 

היום, חמישי 01.10.2020, דווחנו כי אשת צוות בבית הספר לאה גולדברג נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר בכיתה ג'3 ביום רביעי 16.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

 

היום, חמישי 01.10.2020, דווחנו כי אשת צוות בבית הספר רמז נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר בכיתה ב'4 ביום רביעי 23.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (23.09.2020).

 

היום, חמישי 01.10.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר חב"ד בכיתה ז'1  נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

 

היום, חמישי 1.10.2020, דווחנו כי אשת צוות בבית הספר רחל המשוררת נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר בכיתה ב'1 ביום שישי 25.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (25.09.2020).

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

 

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.

 

אגף החינוך העירוני

   

לעדכוני קורונה מיום רביעי 30.09 »