קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום שלישי 29.09.2020: 

 

היום, שלישי 29.09.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר הראל בכיתה ז'1 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 17.09.2020 ולא כפי שדווח תחילה. בשלב זה, בשל הזמן שחלף, לא נדרשת חובת בידוד עבור מי שבא עימה במגע.

 

היום, שלישי 29.09.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר הראל בכיתה יא'1 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 22.09.2020.

 בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידה, על חובת הבידוד הנדרשת.

 

היום, שלישי 29.09.2020, דווחנו כי תלמיד בבית הספר לאה גולדברג בכיתה ב'1 נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

 

היום, שלישי 29.09.2020, דווחנו כי אשת צוות נוספת מגן הכרם, שנסגר החל מתאריך 16.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצאה מאומתת לנגיף. כל מי שמחוייב בבידוד כבר הונחה לכך ב16.09.2020 ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקבלתם.

  

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה.

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

 

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.

 

לעדכוני קורונה מיום שני 28.09 »