קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

הערב, שני 28.09.2020, דווחנו כי תלמידה בכיתה ה'3 בבית ספר גולדה מאיר נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

 

התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 15.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

 

עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות טובה לכולכם.

 

בברכת שנה טובה,
אגף החינוך העירוני

 

לעדכוני קורונה מיום ראשון 27.09 »