קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום ראשון 27.09.2020:

 

היום, ראשון 27.9.2020, דווחנו כי ילד נוסף מגן הכרם, שנסגר החל מתאריך 16.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

כל ילדות וילדי הגן וצוות הגן נמצאים בבידוד מאז סגירתו ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקבלתם.

 

היום, ראשון 27.09.2020, דווחנו כי אשת צוות בבית ספר סאלד נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 22.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (19.09.2020).

 

היום, ראשון 27.09.2020, דווחנו כי אשת צוות מגן אנפה נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

אשת הצוות שהתה לאחרונה בגן ביום שני, 21.09.2020. בשלב זה, מעדכנת מנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.09.2020).

 

היום, ראשון 27.09.2020, דווחנו כי ילדה נוספת מכיתה א'4 בבית הספר בר אילן, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי ה-16.09.2020, הכיתה נמצאת כבר בבידוד ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקבלתם.

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

 

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.

בברכת גמר חתימה טובה,
אגף החינוך העירוני

 

לעדכוני קורונה מיום שבת 26.09 »