קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר

הורים ותושבים יקרים,
להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום שישי 25.09.2020:
היום, שישי 25.09.2020, דווחנו כי אשת צוות במעון ספיר נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
אשת הצוות שהתה לאחרונה במעון ספיר ביום רביעי 16.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, שישי 25.09.2020, דווחנו כי תלמיד בכיתה י'6 קפסולה B בבית ספר הרצוג, נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום שני 21.09.2020. הנהלת בית הספר מעדכנת את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד על חובת הבידוד הנדרשת.
על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה- 21.09.2020.
הבוקר, שישי 25.09.2020, דווחנו כי ילד נוסף מגן הכרם, שנסגר החל מתאריך 19.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצא מאומת לנגיף.
כל ילדות וילדי הגן וצוות הגן נמצאים כבר בבידוד מאז סגירתו ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקבלתם.
הבוקר, שישי 25.09.2020, דווחנו כי אשת צוות בכיתה ג'2 בבית ספר בן גוריון נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שני 21.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.09.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולן ולכולם.
בברכת שנה טובה,
אגף החינוך העירוני והחברה לתרבות הפנאי.
לעדכוני קורונה מיום חמישי 24.09 »