קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום חמישי 24.09.20:

 

הערב, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי תלמיד בכיתה ו'1 בבית ספר ברנר נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 17.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (17.09.2020).

 

הערב, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי ילדה בגן צפצפה נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
הילדה שהתה לאחרונה בגן ביום רביעי 16.09.2020. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במקרה זה, אין צורך בבידוד.
עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

הערב, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי תלמיד כיתה א'4 בבית הספר לאה גולדברג נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במקרה זה, אין צורך בבידוד.
עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

הערב, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי תלמידה בכיתה ג'3 בבית הספר אוסישקין נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במקרה זה, אין צורך בבידוד.
עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

 

היום, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי מחנכת כיתה ג' בבית הספר דבורה עומר נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
המורה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020.
לתשומת לבכם: במקרה זה, הסתיימה פעילות בית הספר בתאריך 16.9 ולכן לא חלה חובת בידוד על תלמידות ותלמידים שהיו במגע עם המורה.

 

היום, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי גננת בגן אשל נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
הגננת שהתה לאחרונה בגן ביום רביעי 16.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם הגננת, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (16.09).

 

היום, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי סייעת בגן מצילתיים נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
הסייעת שהתה לאחרונה בגן ביום רביעי 16.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם הגננת, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (16.09).

 

היום, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי ילדה נוספת מגן כרם, שנסגר החל מתאריך 19.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
כל ילדות וילדי הגן וצוות הגן נמצאים כבר בבידוד מאז סגירתו.

 

בנוסף, היום, חמישי 24.09.2020, דווחנו כי עובדת באגף שירותים חברתיים-קהילתיים נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

העובדת שהתה לאחרונה במקום העבודה ביום שני 21.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת האגף את כל מי שבא במגע הדוק עם העובדת, על חובת הבידוד הנדרשת.

חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.09).

 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.


אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולן ולכולם.


בברכת שנה טובה,
אגף החינוך ואגף שירותים חברתיים קהילתיים