קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה - מספר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר:

  • הערב, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי תלמיד כיתה א'2 מבית הספר בן גוריון נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

    התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום שני 07.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.

    חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (07.09).

  • היום, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי סייעת מגן סחלב נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

    הסייעת שהתה לאחרונה בגן ביום ראשון 06.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הגננת את כל מי שבא במגע הדוק עם הסייעת, על חובת הבידוד הנדרשת.

    חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (06.09).

  • היום, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי חברת מועדון הגמלאים סירקין נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

    התושבת שהתה לאחרונה במועדון ביום שלישי 08.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת המועדון את כל מי שבא במגע הדוק עם התושבת, על חובת הבידוד הנדרשת.

    חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (08.09).

  • היום, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי מורה בבית הספר עטרת חיים נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

    המורה שהה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 08.09.2020.

    בשלב זה מעדכנת הנהלת הבית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם העובד, על חובת הבידוד הנדרשת.

  • היום, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי אחד מאנשי הצוות במרכז יש"י נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

    העובד שהה לאחרונה במרכז ביום רביעי 09.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת המרכז את כל מי שבא במגע הדוק עם העובד, על חובת הבידוד הנדרשת.

  • היום, ראשון 13.09.2020, דווחנו כי ילד מגן סלעית נמצא מאומת לקורונה.

    הילד שהה לאחרונה בגן ביום ראשון 06.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הגננת את כל מי שבא במגע הדוק עם הילד על חובת הבידוד הנדרשת.

  • בהמשך למקרי התחלואה בבית הספר בר אילן מהשבוע שעבר, ביום שבת בערב דווחנו כי עוד שני תלמידים מכיתות ו'1 ו-ד'1 נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.

    לתשומת לבכם, בהתאם לכך, בית הספר שנסגר ביום חמישי 10.09 לא ייפתח ביום ראשון 13.09 ונעדכנכם בהמשך בכל שינוי.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידים.

  • ביום שבת 13.09.2020 דווחנו כי תלמידת כיתה ח'2 מאולפנת אמנה נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.

    התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 09.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידה, על חובת הבידוד הנדרשת.

  • ביום שבת דווחנו כי אחד ממורי תיכון גלילי נמצא מאומת לנגיף הקורונה.

    המורה שהה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 09.09.2020.
    בשלב זה מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם המורה, על חובת הבידוד הנדרשת.


חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה.
 

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.


אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.


בברכה,
אגף החינוך העירוני