קטגוריה: חדשות כפר סבא
מכריזים על שבוע של נתינה ותורמים את מענק הסיוע מהמדינה
ראש העיר רפי סער יצא בסוף השבוע האחרון בקריאה נרגשת לתושבות ולתושבי העיר כפר סבא, לתרום כמידת יכולתם את מענקי הסיוע מהמדינה לנזקקים בעיר.
מדובר ביוזמה משותפת של עיריית כפר סבא, יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים בעיר מאיר אהרוני וקרן הנזקקים לסיוע בכפר סבא, בראשותו של אבי יבין-קלוגר.

ראש העיר רפי סער ויו"ר מועצת ארגוני המתנדבים מאיר אהרוני (צולם טרום תקופת הקורונה). צילום: עיריית כפר סבא
ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא ידועה ומוכרת ברוח הנתינה וההתנדבות, המוטמעים בד.נ.א של הקהילה שלנו. עכשיו זו ההזדמנות של כולנו לעזור למי שנזקק, ולשם כך חברנו יחד – עיריית כפר סבא, מועצת ארגוני המתנדבים וקרן סיוע לנזקקים, ואני קורא לתושבות ולתושבי כפר סבא שיכולים לתרום את המענק או חלק ממנו לנזקקים תושבי העיר - בואו נעשה משהו טוב. זו המשימה של כולנו להתייצב לצדם. זה צו השעה".
השבוע, כאמור, החלה העברת מענקי הסיוע, במסגרת הכרזת הממשלה על מתן מענקים לכלל האוכלוסייה, כחלק מהמאבק במשבר הקורונה שפקד את ישראל. כבר ביום ראשון השבוע החלו הורים לילדים לקבל חלק מסכומי המענק לחשבונות הבנק שלהם, ובהמשך צפויים לקבל את המענק גם שאר תושבי המדינה.
חשוב לציין, כי התרומה תיעשה דרך קרן הסיוע לנזקקים כפר סבא ותחת בקרה שהכספים יועברו ישירות למשפחות הנזקקות.
את התרומה ניתן להעביר בהעברה בנקאית לעמותת קרן סיוע לנזקקים בכפר סבא, סניף 946, מספר חשבון 357980/50 או באפליקציית bit או paybox למספר טלפון 052-3822084.