קטגוריה: חדשות כפר סבא
לוחמי הקורונה – מיזם חדש משותף לעיריית כפר סבא ולבית של בנג'י לחיילים בודדים
פרויקט הסברה להעלאת המודעות למאבק בהמשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל
מיזם חדש משותף לעיריית כפר סבא ול"בית של בנג'י" ברעננה: קמפיין הסברה במסגרת המאבק הארצי בהמשך התפשטות הקורונה בישראל.
.jpg)
מדובר בפרויקט ביוזמת "הבית של בנג'י" – בית לחיילים בודדים, במסגרתו חיילים בודדים משוחררים יתגייסו למערך ההסברה הלאומי במלחמה נגד הקורונה. הפרויקט החדש יאפשר חיבור בין חיילים בודדים משוחררים שאין להם עבודה עקב הקורונה למערך ההסברה על הדרכים למנוע את התפשטות המגפה - במטרה למנוע גל שני של התפשטות הנגיף בארץ וסגר נוסף.
ראש העיר, רפי סער: "אני מברך על שיתוף הפעולה המבורך בין עיריית כפר סבא לבין 'הבית של בנג'י,' שיסייע מצד אחד בהעלאת המודעות להפקדה על הנחיות משרד הבריאות ויסייע כלכלית לחיילים מצד שני. העיר כפר סבא נמצאת בין הערים המובילות בארץ בשיעור תחלואה נמוך והוגדרה כ'עיר ירוקה'. אני מודה ל'בית של בנג'י' על היוזמה החשובה ולידידי ראש העיר רעננה חיים ברוידא, שחיבר בינינו לבין 'הבית של בנג'י'. במקביל לפעילות ההסברה, נגביר את האכיפה בנושא שמירת ההנחיות, למען בריאות כולנו, ואני קורא לערים אחרות להצטרף ולחבור לפרויקט זה".


הבית של בנג'י (צילומים באדיבות "הבית של בנג'י)
הפרויקט קרם עור וגידים בזכות תורמים שגייסו ב"בית של בנג'י" על מנת לסייע לחיילים הבודדים המשוחררים, שמצאו עצמם מחוסרי עבודה וללא שכר בתקופה מאתגרת זו.
כחלק מגיוס החיילים המשוחררים, יסתובבו הצעירים במקומות מרכזיים ואסטרטגיים בכפר סבא, ביניהם רחובות ראשיים, הפארקים העירוניים, קניונים ועוד, ויעבירו את המסרים הברורים של "לוחמי הקורונה": לשמור על הנחיות משרד הבריאות, ביניהן חובת עטיית מסכה במרחב הציבורי, שמירת מרחק של שני מטר זה מזו והקפדה על היגיינה אישית למען כולנו, למען הבריאות שלנו, למען הפרנסה שלנו.
יש לציין, כי עיריית כפר סבא היא מהרשויות הראשונות המצטרפות ל"לוחמי הקורונה", ואשר משתפת פעולה באופן מלא עם הפרויקט.
לפרטים נוספים על הפרויקט:
» פייסבוק לוחמי הקורונה Corona Fighters
אתם מוזמנים להצטרף אלינו.