קטגוריה: חדשות כפר סבא

לאור ההתפתחויות האחרונות, הוחלט בעיריית כפר סבא לאפשר לבתי הספר העל יסודיים לעבור ללמידה בשיטה היברידית


הודעה חשובה להורים ולתלמידים

 

תלמידות, תלמידים והורים יקרים


שלום רב,


לאור ההתפתחויות האחרונות במערכת החינוך במדינת ישראל ובתיאום עם משרד החינוך, הוחלט בעיריית כפר סבא לאפשר למנהלות ולמנהלי בתי הספר העל יסודיים לעבור ללמידה בשיטה היברידית.


חשוב לנו להדגיש: אין בכפר סבא כל שינוי/התפרצות/מידע על מוקדי חולי במערכת החינוך העירונית ולא נרשמו חולים חדשים בעיר, המוגדרת כעיר ירוקה מבחינת משרד הבריאות, זה תקופה ארוכה וממושכת.


חרף זאת, ומתוך דאגה לבריאות התלמידים, צוותי ההוראה והחינוך והתושבים - התקבלה החלטה משותפת עם הפיקוח של משרד החינוך ואגף החינוך העירוני לאפשר לתלמידות ולתלמידי כיתות ז'-י"ב (חטיבות ותיכונים) לעבור ללמידה מרחוק במתכונת היברידית – שיטת לימוד המשלבת הוראה מסורתית, כלומר למידה "פנים-מול-פנים", עם למידה מקוונת.

 

שיטת למידה זו תאפשר לכל תלמידה ותלמיד בשכבות גיל אלה ללמוד בבתיהם עד יומיים בשבוע, במסגרת למידה מקוונת, כאשר צוותי ההוראה יבצעו את הלמידה מרחוק מבית הספר.
מהלך זה נועד לרווח את מרחבי הלמידה בבתי הספר בעיר.

 

חשוב לציין: ההחלטה באם לעבור ללמידה היברידית, המשלבת לימודים בבתי הספר עם לימודים מקוונים, נתונה לשיקול דעתו של כל בית ספר ובית ספר, ובהתאם ליכולת להיערך ללמידה מסוג זה.


באם יחליט בית ספר זה או אחר לעבור ללימודים בשיטה ההיברידית, יקבע כל בית ספר תוכנית סדורה המתאימה לו, והודעה על אופן הלמידה תישלח אליכן/ם מצוות בית הספר.


מאחלים לכולנו המשך שבוע טוב ובטוח ולמידה פוריה ומוצלחת.


בברכה,
אגף החינוך העירוני