קטגוריה: חדשות כפר סבא
תוכנית המטרו - עדכון לתוכנית משרד התחבורה
תושבות ותושבים יקרים,
בהמשך לעדכון בדבר הקמת תחנת המטרו והדיפו המתוכננים מצפון לפארק 80, להלן הודעה חשובה מראש העיר, רפי סער:
לא יקום ולא יהיה!
בימים האחרונים הועברו לנו על ידי חברת נת"ע , החברה מטעם משרד התחבורה המקדמת את פרוייקט המטרו, תכנון חדש ואחר ממה שהיה מוכר לנו עד כה של הדיפו הצפוני של קו M1.
כרגיל, הממשלה מפתיעה את כולם בתוכניות שמנותקות מהמציאות, הפוגעות בערכים אותם מקדמת כפר סבא.
התכנון החדש, הנמצא מצפון לפארק העירוני של השכונה הירוקה, גדול בהיקפו פי 4 לערך ממה שהוצג בתכנון הראשוני, ומתקרב לבתי השכונה.
זאת בניגוד מוחלט לתכנון הראשוני - שהיה בסמיכות למפעל קניאל הקיים.
אנו מכירים בחשיבות הקמת מטרו, אך היקף הדיפו הצמוד לה אינו סביר כלל וכלל‼
ביום רביעי הקרוב יתקיים דיון על התוכנית בוועדה לתשתיות לאומיות.
בישיבה זו אתנגד נחרצות להיקף הדיפו ולקרבתו לבתי השכונה הירוקה‼
לא יעלה על הדעת כי מתחם המשמש לתחזוקת קרונות המטרו של כל הקו המתוכנן, ימוקם בסמוך לשכונת מגורים‼
אנו נכונים להגיע גם לערכאות משפטיות ככל שיידרש, ובלבד שתוכנית זו לא תצא לפועל במתכונת זו.
ראש העיר, רפי סער
לפרטים נוספים על התכנית לחצו כאן »

