קטגוריה: חדשות כפר סבא

ביום ראשון הקרוב ישובו לפעילות הצהרונים בכל גני היול"א


הורים יקרים,


אנחנו שמחים לבשר כי ביום ראשון הקרוב, 17.05, ישובו לפעילות הצהרונים בכל גני היול"א, כמו גם צהרוני החינוך המיוחד.

 

גן ילדים בכפר-סבא


במהלך השבוע נערכו הצוותים לקראת החזרה לפעילות, הן בהיבטים פדגוגיים והן בהיבטים המנהליים, בדגש על הבריאות וההיגיינה.

 

על מנת למנוע התקהלות בפתח הגן ובהתאם להנחיות משרד הבריאות על שמירת מרחק, שעות איסוף הילדים יהיו בשעות: 16:15, 16:30 ו-16:45.

 

להלן מתווה הפעילות המתוכנן:

  1. שעות פעילות גני היול"א (יום לימודים ארוך) תהיינה רגילות - דהיינו סיום פעילות הגן בשעה 17:00.

  2. צוות היול"א יישאר באותה מתכונת: מוביל/ת גן + סייעת.

  3. שעות החפיפה ייוותרו כמו שהיו, ועל כן שעת ארוחת הצהריים לא תשתנה ותהיה בשעה 13:15 בצהריים.

  4. הארוחות יסופקו כרגיל, באמצעות מיזם "אפונים", כאשר הכלים יחוטאו לפי הנחיות משרד הבריאות במדיח הכלים.

  5. לאור מתווה הקפסולות של משרד החינוך, לפיו פועלים הגנים מאז תחילת השבוע, לא תתאפשר פעילות חוגים על ידי מפעילים חיצוניים, ולכן פעילות זו לא תתקיים.

 
הורים שמעוניינים לבטל את רישומם ליול"א מתבקשים לפנות עד יום שישי 15.05.20 בשעה 11:00 לציפי נתן במייל
[email protected]

 

להלן מספר דגשים בנוגע לאפשרות לביטול הרישום:

  1. עלות היול"א בתקופת הקורונה (כל עוד לא חזרו הגנים והצהרונים למתווה פעילות מלא) תהיה מחצית מהעלות החודשית הרגילה.

  2. הורה אשר יבטל כעת את הרישום ליול"א לשנת הלימודים הנוכחית (תש"ף), ייגרע אוטומטית מהרישום לקייטנת חודש יולי השנה, והתשלום עבור קייטנת יולי ששולם במהלך השנה, יוחזר לו במלואו.

  3. ביטול רישום ליול"א אינו כולל ביטול של ארוחת הצהריים, המוגשת בגן בשעה 13:15, ובעבורה ייגבה תשלום בסך 15 ש"ח ליום.

מאחלים לכולנו ימים בריאים וטובים,

 

בברכה,
אגף החינוך העירוני והחברה לתרבות הפנאי