קטגוריה: חדשות כפר סבא

קבלו את המנצח: יאיר קורן מכפר סבא זכה בתחרות הפורטנייט של מרכז השלטון המקומי


 

יאיר קורן בן 15 מכפר סבא זכה במקום הראשון בתחרות הפורטנייט של השלטון המקומי, בה השתתפו 31 רשויות מקומיות מרחבי הארץ.

 

יאיר קורן

התלמיד יאיר קורן. (צילום: פרטי)


מדובר באליפות ארצית, בשיתוף חברת  NOM-ESPORT Ltd, לה נרשמו כ-6,000 בנות ובני נוער מרחבי הארץ.


לתחרות הארצית קדמה תחרות עירונית, בה השתתפות 136 בנות ובני נוער מהעיר, כאשר בני הנוער מההאב החברתי הטכנולוגי של מרכז הנוער העירוני פרסמו ורשמו את המשתתפים לתחרות.
שמונה מהמשתתפות והמשתתפים מכפר סבא עלו לתחרות הארצית.


הטורניר כלל תחרות פיפ"א סוני ארצית, תחרות פיפ"א אקסבוקס ארצית ותחרות פורטנייט ארצית, כשיאיר זכה כאמור במקום הראשון בתחרות הפורטנייט. זכייה המזכה אותו בטיסה לטורניר בין-לאומי בחו"ל יחד עם קבוצת הפורטנייט TEAM NOM, שתייצג את ישראל.


בין בני הנוער שעלו לתחרות הארצית נמצאים עוד אופק לוינגר ואורן דיזנט שעלו לתחרות הפורטנייט, גיא רוט ויעקב שלייפר לתחרות פיפ"א אקסבוקס ויואב זיידנברג, רוני סירוסקי ואלעד נחמן שעלו לתחרות פיפ"א סוני.


חבר מועצת העיר ומחזק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "ההאב הטכנולוגי שלנו משתף את בני הנוער במגוון רחב של תחומים ופיתוחים טכנולוגיים.
בעת הזו, זמן קורונה, בני נוער רבים ישבו בבתים וחיפשו תעסוקה. תחרות הגיימינג של המרכז לשלטון מקומי ענתה בדיוק על הצורך הזה ועל כן שיתפנו בו את בני הנוער. אני שמח על העניין הרב שבני הנוער גילו בתחרות ומברך את יאיר על הזכייה המרשימה".


מנהלת אגף חברה וקהילה, מירב הלפמן: "מטרת האגף להנגיש באופן שוטף ובמיוחד בתקופה מורכבת זו, את כלל התחומים העדכניים והרלוונטיים לבני הנוער שלנו. תחום הגיימינג מאתגר ומסקרן בני ובנות נוער רבים, ועל כן בחרנו להשתתף ולאפשר לכלל בני ובנות הנוער להתחרות וליהנות מחוויה מהנה, ערכית ומאתגרת".