קטגוריה: חדשות כפר סבא

חוזרים ללימודים – תלמידות ותלמידי התיכונים בעיר חוזרים לבית הספר


 

ביום ראשון השבוע חזרו תלמידות ותלמידי כיתות א'-ג' בכפר סבא ללימודים בבתי הספר היסודיים, בהתאם למתווה משרדי החינוך והבריאות.


כעת, החל מיום שלישי (05.05) חוזרים לספסל הלימודים בהדרגה גם תלמידי י"א-י"ב בתיכונים בעיר, כאשר אופן הלמידה, ההיערכות וכל הפרטים יישלחו מצוות בית הספר לתלמידים ולהורים בהתאם.

 

תיכון הרצוג 

בית חינוך תיכון ע"ש הרצוג


ראש העיר, רפי סער: "אנו חוזרים לאט לאט לשגרה, וכבר אתמול חזרו תלמידי השכבות הנמוכות בבתי הספר היסודיים ללימודים. עיריית כפר סבא נערכה לחזרה ללימודים מראש ואנו פועלים מתוך אחריות ושמירה על בריאות כל תלמידינו וצוותי ההוראה והחינוך, ופועלים בהתאם לכל הנחיות הממשלה. אני מאחל לתלמידי כיתות י"א-י"ב, העומדים בפני בחינות הבגרות, הצלחה רבה, ומקווה כי בקרוב נוכל לחזור כולנו לשגרה בטוחה".


להלן מתווה החזרה המדורגת ללימודים בתיכונים בעיר:

  • תיכון כצנלסון – שכבת י"א ושכבת י"ב חוזרות ללימודים ביום שלישי.

  • תיכון רבין -  שכבת י"א מתחילה ביום שלישי. שכבת י"ב מתחילה מתחילה ביום רביעי.

  • תיכון הרצוג – שכבת י"ב מתחילה ביום שלישי, שכבת י"א מתחילה ביום רביעי.

  • תיכון גלילי – שכבות י"א ו-י"ב חוזרות ללימודים ביום רביעי.

  • אולפנית הראל – שכבת י"ב מתחילה ביום שלישי. שכבת י"א ומב"ר מתחילים ביום רביעי.

  • תיכון תורה ומדע – שכבות י"א ו-י"ב חוזרות ללימודים ביום שלישי.

  • תיכון אורט שמיר – שכבות י"א ו-י"ב חוזרות ללימודים ביום שלישי.

  • תיכון אורט שפירא – שכבות י"א ו-י"ב חוזרות ללימודים ביום רביעי.