קטגוריה: חדשות כפר סבא
מצדיעים לצוותים הרפואיים - מהאוויר
במסגרת אירועי יום העצמאות 2020 : התקיים השנה מטס חגיגי של הצוות האווירובטי של חיל האוויר מעל בתי החולים ברחבי הארץ.
מטס חיל האוויר. צילום: דובר צה"ל ( מקור )
ארבעה מטוסי "עפרוני", חלפו בטיסה מעל בתי החולים ברחבי הארץ ויצדיעו לעשיית הצוותים הרפואיים ומערכת הבריאות כולה, העוסקים בימים אלה במלחמה בנגיף הקורונה. המטס המסורתי של חיל האוויר ברחבי הארץ לא יתקיים השנה על מנת למנוע התקהלויות.
בכפר סבא עבר המטס ביום רביעי, 29.04 בשעה 10:05 מעל בית החולים מאיר בעיר.
חג עצמאות שמח!