קטגוריה: חדשות כפר סבא

והזוכה בניקוד הגבוה ביותר: הגלריה העירונית כפר סבא


 

הגלריה העירונית כפר סבא זכתה בניקוד האיכות הגבוה ביותר – 4 מטעם משרד התרבות והספורט, המחלקה למוזאונים ולאומנות פלסטית. 

 

הגלריה העירונית

הגלריה העירונית כפר סבא. (צילום: עיריית כפר סבא)

 

במכתב שנשלח ממשרד התרבות והספורט למנהלת הגלריה העירונית, נירה קדוולנדר-דרור, נכתב: "ניקוד האיכות של הגלריה העירונית כפר סבא עומד על 4 רמה טובה מאוד. זהו הניקוד הגבוה ביותר והגלריה מנוקדת כך משנת 2015".


ראש העיר, רפי סער: "הגלריה העירונית כפר סבא מובילה בתחומה, ומהווה חלק בלתי נפרד מההיצע התרבותי העשיר המוצע לתושבות ולתושבי העיר ברחבי העיר כולה. אני מודה למשרד התרבות על המילים החמות ומברך את הגלריה על פעילותה החשובה והניקוד לה זכתה. נמשיך ונקדם את התרבות בעיר, למען כלל תושבות ותושבי כפר סבא ולהוביל גם בתחום זה, כעיר הטובה בישראל".

 

במשרד הוסיפו וכתבו, כי: "יתרה מכך, גם בביקור המדור לאומנות פלסטית בשנת 2019, התרשם המדור ואף כתב בדוח הסיור כי הגלריה פועלת בצורה יפה, המקדמת את השגה האומנותי. מדובר במקום רציני ומחויב, הפועל באופן נכון ומעניין להעשרת האוכלוסייה והסביבה בה הוא מצוי".

 

הגלריה העירונית

הגלריה העירונית כפר סבא. (צילום: עיריית כפר סבא)


הגלריה העירונית, הפועלת בית התרבות רייזל שבמרכז העיר, נותנת במה לתערוכות מתחלפות של אומנות מודרנית ועכשווית, לאומנים ותיקים וליוצרים צעירים בישראל.


הגלריה מקיימת מחויבות אומנותית, ערכית וחינוכית לאלפי התלמידות והתלמידים המגיעים מדי שנה לגלריה במסגרת סל תרבות עירוני. צוות ההדרכה המיומן נותן לילדות ולילדים המגיעים את הכלים התיאורטיים והמעשיים, ואת האפשרות לתרגם את החוויה שלהם לעבודה מעשית בחומרים ובנושאים הקשורים לתערוכות המוצגות בה.


הגלריה מקפידה על העלאת תערוכות טובות ומושקעות, המלוות כולן בקטלוג דו לשוני, ומרבה בפעילויות קהילתיות ללא תשלום, ביניהן: שיחי גלריה, סיורי גלריה, מפגשי סטודנטים מבית ברל, כיתות אומן מבתי הספר בעיר, שיתופי פעולה עם תלמידי מגמות אומנות ועוד.


חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות, עו"ד עדי לוי-סקופ: "הגלריה העירונית מהווה מקור לגאווה וסמל לאומנות איכותית ותורמת רבות לפיתוח התרבות והאומנות בעיר במסגרת סל תרבות עירוני. אני מבקשת להודות לראש העיר על תמיכתו הרבה בתרבות ובאומנות בעיר, למנכ"לית החברה לתרבות הפנאי שרון פז, למנהלת מחלקת בתי תרבות יפעת וייסקופ פחימה ולמנהלת הגלריה נירה קדוולנדר-דרור על ההישג הנפלא. אני קוראת לכל תושבי ותושבות העיר, בכל הגילאים, לבוא ולבקר בגלריה ללא תשלום וליהנות מאומנות באיכות הגבוהה ביותר".