קטגוריה: חדשות כפר סבא
אליפות קט-רגל לבתי הספר היסודיים 2020
ביום שלישי האחרון התקיימה במגרשי הגול-טיים בכפר סבא אליפות קט רגל לבתי ספר יסודיים בעיר.
השנה נרשמה השתתפות שיא של 17 קבוצות בנים ו-9 קבוצות בנות – ובסך הכל 26 קבוצות בנים ובנות מכל בתי הספר היסודיים בעיר.

אליפות קט רגל לבתי ספר יסודיים. (צילומים: עיריית כפר סבא)
האליפות אורגנה ונוהלה בידי דוד גוט מרשות הספורט העירונית, והתקיימה בשיתוף פעולה מלא של צוותי המורים לחינוך גופני בבתי הספר. בטורניר השתתפו כ-300 ספורטאים מבתי הספר אוסישקין, אופירה נבון, בן-גוריון, ברנר, גורדון, גולדה, דבורה עומר, הירוק ע"ש שמעון פרס, הדמוקרטי, יצחק שדה, בר-אילן, סורקיס, רמז, ש"י עגנון, שילה, גוונים ולאה גולדברג, אשר זכו לעידוד החברים וההורים.
ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את כל הזוכות והזוכים ומשתתפי אליפות הקט רגל השנתית לבתי הספר בעיר. עיריית כפר סבא מעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעילות גופנית, החל מהגיל הרך, ובמסגרת זו מקיימת עשרות אירועים ופעילויות בנושא לאורך כל השנה ברחבי העיר כולה".

בסיומו של הטורניר הוכתרו הזוכים: במקום הראשון בקרב קבוצות הבנות זכתה נבחרת בנות ביה"ס אוסישקין. במקום השני נבחרת בנות ביה"ס יצחק שדה ואת המקום השלישי קטפה נבחרת בנות ביה"ס סורקיס.
במקום הראשון בקרב קבוצות הבנים זכתה נבחרת הבנים מביה"ס דבורה עומר. למקום השני הגיעה נבחרת הבנים מביה"ס בן גוריון ובמקום השלישי הגיעה נבחרת הבנים מביה"ס יצחק שדה.
הקבוצות שזכו בגביע ההגינות במסגרת האליפות הן נבחרת הבנות של בית הספר גורדון ונבחרת הבנים של בית הספר ש"י עגנון.
את המדליות והמגנים לזוכים חילקו סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט דני הרוש ושאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית.
דני הרוש ברך את הספורטאים ואמר: "עיריית כפר סבא שמה דגש רב על נושא הפעילות ספורטיבית בבתי הספר ומשקיעה בתחום זה משאבים כספיים ומחשבתיים רבים. הנבחרות שיחקו בצורה מרשימה וכולם נהנו מאירוע ספורטיבי ומאתגר" .
שאול מיטלברג מנהל רשות הספורט: "טורניר זה הינו אחד מבין פעילויות הרבות שרשות הספורט מארגנת לבתי הספר, כמו כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס שדה, אתלטיקה קלה ועוד, על מנת לעודד את התלמידות והתלמידים לעסוק בספורט - הבריא לגוף ולנפש".