קטגוריה: חדשות כפר סבא
עשרות מתעמלות ישתתפו בתחרות אקרובטיקה ארצית בעיר "גביע השרון", של עיריית כפר סבא ועמותת א.ל.ו.פ.ה-אקרולייף ישראל
עשרות מתעמלות מאגודות שונות ברחבי הארץ ייקחו חלק ויתחרו בתחרות אקרובטיקה ארצית שתתקיים בתאריך 21.02.2020 בכפר סבא. מדובר בתחרות אותה מארחות עיריית כפר סבא ועמותת א.ל.ו.פ.ה – נבחרת האקרובטיקה הייצוגית של העיר כפר סבא. בסוף השבוע האחרון התחרו צוותים של הנבחרת בתחרות הראשונה לעונה זו – גביע חיפה, וזכו לשלל מדליות והישגים.

ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את בנות הנבחרת על הישגיהן בתחרות בחיפה, הבאתן גאווה וכבוד לעיר שלנו ואני סמוך ובטוח כי נכונות להן עוד תחרויות מוצלחות רבות בהמשך. כעיר המקדמת ספורט תחרותי ועממי, העיר כפר סבא גאה לארח בעיר מתעמלות ומתעמלים מהשורה הראשונה בארץ. אני מאחל הצלחה רבה לבנות הנבחרת הכפר-סבאית בתחרות ובהמשך התחרויות לאורך העונה. נמשיך לעודד ולתמוך בכל ספורטאי העיר, המגיעים להישגים בקנה מידה ארצי ובינלאומי, ואף ייצגו את העיר באולימפיאדת 2020".

נבחרת א.ל.ו.פ.ה בתחרות גביע חיפה ובאליפות אירופה האחרונה (צילומים: פרטי)
תחרות האקרובטיקה, במסגרתה מתחרות המתעמלות בצוותים מהווה חלק מעונת התחרויות של איגוד ההתעמלות בישראל ותתקיים החל מהשעה 10:00 בבוקר באולם אריק איינשטיין בעיר. התחרות פתוחה לקהל, המוזמן להגיע ולעודד את הקבוצה המקומית.
בתחרות יתחרו, מלבד בנות הקבוצה הכפר-סבאית, עשרות מתעמלות מרחבי הארץ, מקבוצות "אורות חיפה", "סנונית מודיעין", "בני הרצליה", ג'ימנסט רחובות-נס ציונה", "סטארג'ים קריית עקרון", "מכבי צפון", אקרוג'ים תל מונד, ו"הפועל משגב".

נבחרת האקרובטיקה הייצוגית של כפר סבא, "א.ל.ו.פ.ה – אקרולייף ישראל", המתאמנת בחסות רשות הספורט העירונית, הופיעה לאחרונה במסגרת אליפות אירופה באקרובטיקה, שהתקיימה לראשונה בחולון.
בסוף השבוע האחרון התחרו מספר צוותים של הנבחרת בתחרות הראשונה לעונה התחרויות 2020 – גביע חיפה – וזכו לשלל הישגים ומדליות.
במסגרת התחרות, מתחרות המתעמלות בצוותים של זוגות או שלשות. שלשת בנות תמילה, גבי ועדן, שהתחרו בדרגה לאומית D זכו במדליית הארד. שלשת בנות נועה, עדן ומאיה, שהתחרו בדרגה לאומית C זכו במדליית הכסף. זוג בנות נטע וגילי בדרגת ליגה 4 זכו במדליית הכסף. זוג בנות לינוי וניב בדרגת ליגה 2 זכו במדליית ארד. שלשת בנות תמר, עלמא ורונה דרגת ליגה 2 זכו במדליית ארד. זוג בנות שיילי וארבל דרגת ליגה 1 זכו במדליית זהב ושלשת בנות דריה, ענבר ואורין דרגת ליגה 1 זכו במדליית זהב.

הנבחרת, בהנהלתן של ליאת ארנפלד וחנה גמליאל, ייצגה בקיץ האחרון את העיר ואת ישראל בגימנסטראדה בין-לאומית ביוון Cosmogym festival – contest.
בנות הנבחרת, תחת הדרכתם של המאמנים טל איזיקוביץ', קטיה שוסטר ואולג אקוטין, מתאמנת באולם לאה גולדברג בעיר וייצגה את העיר בתחרויות אקרובטיקה רבות שהתקיימו בארץ, כולל באליפות ישראל, כשהבנות זוכות להישגים ולמדליות.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש: "עיריית כפר סבא מעודדת את כלל ספורטאיה ומקדמת את הספורט בעיר. אני רוצה להודות לרשות הספורט העירונית, המקיימת את התחרות יחד עם עמותת א.ל.ו.פ.ה, מאחל הצלחה רבה לכל המתעמלות שלנו ומזמין את כל תושבות ותושבי העיר להגיע ולעודד אותן בתחרות".

הסדרי נגישות באולם ספורט אריק איינשטיין:
-
חניית נכים בחניון הצמוד
-
כניסה נגישה
-
שירותי נכים
-
מעלית
להתאמות נגישות פרטניות ניתן לפנות למשה, טל' 050-5736851, מייל [email protected]