קטגוריה: חדשות כפר סבא

חדש בכפר סבא: לומדים יחד לנהל את הבניין



עיריית כפר סבא יוצאת במיזם ייחודי: השתלמות לוועדי בתים – ניהול בניינים רבי קומות.


ניהול נציגות דיירים בבניינים רבי קומות מציבה אתגרים רבים. במסגרת המיזם תקיים העירייה שני מפגשים בנושא לוועדי בתים בבניינים בהם 20 דירות ומעלה.


ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא מעמידה לרשות כלל תושביה כלים רבים להתנהלות נכונה בתחומי חיים שונים, בין היתר בבנייני מגורים משותפים זאת כחלק ממדיניות עירונית לסייע לתושבות ותושבי העיר בכל הנדרש ולהעניק שירות מצוין בכל תחומי החיים ואני מזמין את נציגי ועדי הבניינים להירשם למפגשים אלו".


המפגש הראשון, שיתקיים ביום רביעי השבוע, 29.01.2020, יעסוק בין היתר בסמכויות וחובות ועדים בהתאם לחוק המקרקעין, תקדימים משפטיים חשובים בנושא, שמירת הסדר הציבורי בחניונים ובשטחים ציבוריים, קביעת נורמות בתחום הרכוש המשותף ואכיפתן ועוד.


המפגש השני, שיתקיים בתאריך 05.02.2020, יעסוק בין היתר בניהול שוטף ועבודת חברת הניהול, כלי גבייה ובקרה עצמיים, שקיפות, שימוש ברשת החברתית ככלי תומך, התמודדות עם "עושי צרות, מעלית שבת ועוד.


חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק השכונות הירוקות, עו"ד עדי לוי-סקופ: "אני מברכת על שיתוף הפעולה של המינהל הקהילתי עם תושבות ותושבי השכונות הירוקות, אשר מצמיח יוזמות נפלאות, הנותנות מענה לצרכים מהשטח, ללמידה ולהתפתחות משותפת. אני מזמינה את כל התושבים והתושבות לפנות ביוזמות נוספות לטובת הקהילה".


מ"מ סגנית מינהל מרכזים קהילתיים, טלי חברוני: "המינהל הקהילתי בשכונות הירוקות מקדם בברכה יוזמות של תושבים. חנן גפן ומיקי מנור, תושבים הגרים במגדלים של השכונה, ראו את הצורך בהנחלת המידע בניהול בניינים רבי קומות והחליטו להרים את הכפפה. לאחר תחקיר מעמיק וניסיון רב שנים בנו שתי הרצאות, שיתנו לתושבים מענה מקצועי לתחום".


שני המפגשים יתקיימו במינהל הקהילתי ברחוב סשה ארגוב 13, כאשר ניתן להירשם למפגשים אלו במייל: [email protected]

 

 

השתלמות ועדי בתים