קטגוריה: חדשות כפר סבא
חוגגים את ט"ו בשבט בכפר סבא בעשרות פעילויות
חג ט"ו בשבט יחול בעוד כשבועיים, בתאריך 10.02.2020, ועיריית כפר סבא תקיים עשרות פעילויות שונות, בין היתר נטיעות, ברחבי העיר לכלל תושבות ותושבי העיר שיחלו כבר בשבוע הבא במקומות שונים.
ראש העיר, רפי סער: "חג האילנות מסמל אולי יותר מכל התחדשות והתחלות חדשות. עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לנושא נטיעת העצים במרחב הציבורי ושמירה על השטחים הירוקים בעיר במהלך השנה כולה, ואני גאה כי במסגרת זו ניטעים מדי שנה כ-,1,000 עצים ברחבי העיר. בשנה האחרונה אף זכתה העיר בציון הגבוה ביותר במיזם של משרד החקלאות - "ניהול היער העירוני", בגין טכנולוגיה מיוחדת שפיתחה, המרכזת את כל בסיס הנתונים הנאספים על ידי אגרונומים ואנשי מקצוע, ושממנה נגזרות כל התוכניות בהיבט של טיפול בעצים בעיר והוצאתן לפועל. אני קורא לכל תושבות ותושבי העיר להגיע לאירועים השונים, לנטוע עצים ולקחת חלק בפעילות חשובה זו".

עצי האיקליפטוס במתחם החאן. (צילום: עיריית כפר סבא)
במסגרת אירועי ט"ו בשבט יתקיימו אירוע שתילה משותפת ביער אוסישקין בתאריך 31.01.2020, נטיעות בנקודת משק האוצר לכל המשפחה ביום שישי 07.02.2020, שתילה משותפת בחורשת הל"ה בתאריך 07.02.2020, שתילה משותפת ברחוב המייסדים בתאריך 09.02.2020, שתילת שתילים בגינת דובדבן הכפר בתאריך 10.02.2020, נטיעת שתילים במרכז הקהילה ונוער הראשונים בתאריך 13.02.2020 ונטיעה ושתילה משותפת לכל המשפחה בפארק 80 בתאריך 14.02.2020.
כמו כן, בתאריך 10.02.2020 תתקיים פעילות מיוחדת של מוזאון כפר סבא , סמוך לעצי האיקליפטוס העתיקים שניטעו לפני 114 שנה במתחם החאן (בניין העירייה), שתכלול פעילות ניווט אינטראקטיבית, משחקים של פעם ועוד. זאת בנוסף לעשרות פעילויות נוספות הקשורות לחג, ביניהן מסיבות ט"ו בשבט במרכזים הקהילתיים, יצירת דיוקן מחומרים מהטבע במרכז ארט קיימא, סדנאות, פעילויות יצירה ושירה, הכנת שייקים והכל ברוח החג.
לכל אירועי טו בשבט ברחבי העיר »
