קטגוריה: חדשות כפר סבא

מועדון גמלאים סירקין הירוק



בהחלטה משותפת עם מאות הגמלאים במועדון סירקין כפר סבא, הוחלט להפסיק את השימוש בכלים החד פעמיים.

 

הגמלאים בסירקין עם הכלים הרב פעמיים

 

 

מנהלת המועדון ספי אביב עיצבה ורכשה לכל אחד מחברי המועדון ספל ייחודי, אשר ניתן לחברו לתיק או לחגורה. חברי המועדון מגיעים מדי יום למועדון עם הספל ומכינים לעצמם שתיה קרה או חמה, כאשר הספל נשאר אצלם לשימוש חוזר.

 

כמו כן נקנו כפיות רב פעמיות, וכל זאת בהתאם למדיניות העירונית של שמירה על הסביבה ומעבר לכלים רב פעמיים.

 

 ואם לא ידעתם – במועדון קיים גג ירוק בו נעשית פעילות מיחזור מדהימה, כאשר הגמלאים זורעים ומגדלים שתילים ומוסרים אותם בהמשך לבתי ספר וגינות קהילתיות.

 

הכלים הרב פעמיים

הכלים הרב פעמיים במועדון סירקין