קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
ביום שני 01.02.2021, דווחנו כי תלמיד\ה בתיכון כצנלסון בכיתה יב נמצא\ה מאומת\ת לנגיף הקורונה.
התלמיד\ה שהה\תה לאחרונה בתיכון ביום רביעי 27.01.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת התיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד\ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (27.01.2020).
ביום שני 01.02.2021, דווחנו כי תלמיד\ה בבית הספר דמוקרטי בכיתה ז' נמצא\ה מאומת\ת לנגיף הקורונה.
התלמיד\ה שהה\תה לאחרונה בבית הספר ביום שישי 08.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
ביום שני 01.02.2021, דווחנו כי תלמיד\ה בחטיבת אלון בכיתה ט'1 נמצא\ה מאומת\ת לנגיף הקורונה.
התלמיד\ה שהה\תה לאחרונה בחטיבה ביום חמישי 07.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד
להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני