קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

היום, חמישי 28.01.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת בר לב בכיתה ח'1 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום שלישי 19.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, חמישי 28.01.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת אילן רמון כיתה ז׳ 7 קפסולה א נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום חמישי 21.01.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת החטיבה את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (26.01.2021).

היום, חמישי 28.01.2021, דווחנו כי איש/ת צוות בגן נענע נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/ת הצוות  שהה/תה לאחרונה בגן  ביום רביעי 06.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, חמישי 28.01.2021, דווחנו כי איש/ת הצוות בבית הספר סאלד בכיתת אדיר נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/ת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 26.01.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם איש/ת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (26.01.2021).

להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני